Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb er inderdaad al een stuk meer hoop in dan een tijd terug
Had dit echt niet verwacht!
maar is ondertussen 3 maanden oud zag ik dus zal wel niet. Verder scheelt de prijs niet zoveel met die van de site zelf en dan koop ik liever via hun (moet toch nog kijken voor materiaal ed in de toekomst).
Maar dat bekijken we nog wel even, alles op zijn tijd, moet eerst dit van het topic nog even uitbouwen en goed bevestigen, niet te snel gaan
Zijn we toch gewend
Ga zo door!
en nu zie ik ook heel duidelijk dat hij erg reageert op geluid hij luistert heel geconcentreerd naar jou maar jij luistert ook heel goed naar hem!
) mee aan de slag bent gegaan en het dan niet maar gewoon laat zoals het is. Ook echt super dat je de cursus gaat doen. Wat moest Boke toch zonder jou?
[***] schreef:Is soms niet makkelijk hoor, ik denk regelmatig : ik wil gewoon normale paarden... Maarja, begin er stilaan aan te wennen dat dit toch niet gaat gebeuren
en geniet dan maar van de gewone dingen die voor mij heel speciaal zijn
![]()
Ik heb er hier 2 met cushing staan, is absoluut niet te vergelijken met blind zijn, maar tot de categorie '' normaal '' behoren die ook niet meer

En als je kijkt van waar we komen en wat we (in goede periodes) samen doen hebben we best al wat bereikt
Alleen zijn nog niet alle puzzelstukjes gevonden, maar ben ervan overtuigd dat dit wel komt 
Fijn met hem gespeeld de voorbije dagen (vandaag nog eens binnendoor van hand veranderen in draf geoefend, wordt hij op goede momenten echt heerlijk energiek van, echt leuk om te zien
). En als hij niet weet wat hij moet doen (of ik ben afgeleid door bv. telefoon en het duurt hem te lang) dan gaat hij spontaan voetjes geven
Vind ik altijd een super leuk detail, voor een paard dat zo'n trauma had ivm zijn hoeven 

Staat wel nog altijd op mijn netvlies gebrand
En dat een paard (letterlijk) in blinde paniek uitbreekt of tegen een paal rent (2 verschillende gelegenheden) omdat de hoefsmid aan/in de weide staat zegt ook genoeg
(en dan heb ik het nog niet over zelf getrapt en geplet geweest zijn, of de DA die net op tijd weg kon springen).
Kon uiteindelijk nog niet veel omdat de hoef zo hard is, maar heb wat kunnen afronden en het idee was er in ieder geval