Leuk overzicht zeg, ponyverslaafde! Wat een knap stel van 6, met de max van 4
xxPaige
Geplaatst: 22-01-15 12:03
Een aantal keer dacht ik jeetje wat ziet die omgeving er bekend uit zeg.. Toen scrollde ik terug naar boven om je woonplaats te bekijken en jahoor haha, daar ben ik ook bekend!
Wat een onwijs gave pony's heb jij lopen zeg, jeeminee!
Wat een super leuk overzicht! Hele knappe pony's heb je!!
horselover39
Geplaatst: 22-01-15 13:22
Leuk zeg met al die Welshjes. En grappig te zien die foto die gemaakt is met al zijn gewonnen prijzen zo ook heeft onze dochter dat met de Welsh pony gedaan waarvan wij een week of 7 geleden helaas ook afscheid van hebben moeten nemen omdat onze dochter er te groot voor was geworden. Ze zei toen mam ik wil nog een foto waarop we te zien zijn met alle prijzen dit is dus het resultaat;
Echter kreeg ze een week geleden nog een mooie prijs erbij nl. Ruiter van het jaar trofee helaas konden we daarmee niet meer op de foto met Bandit. Maar misschien als we een bezoekje gaan brengen weer bij zijn nieuwe adres.
spatter
Geplaatst: 22-01-15 13:41
Wat een mooie ponybende bij elkaar
Ons Atje is inmiddels 23 jaar en nooit een lievertje geweest maar voor de kar lopen kon ze als de beste.
Vind het zo leuk om te zien dat er zoveel met ze gedaan wordt
Wat een héérlijk overzicht! Wat een geweldige pony's heb je! Haha 6 is de max.. Ik heb 't ooit ook eens horen zeggen, alleen stonden er toen ze t zeiden al 25 paarden op stal..
Wauw wat super veel en super leuke reacties, heel erg bedankt allemaal
xxPaige, kom je uit de buurt? Super leuke foto's horselover39, die hebben ook heel wat bij elkaar gespaard! Leuk he spatter, mennen vinden ze echt prachtig, zijn ook echt bloedfanatiek (oké, Azia wat minder dan Bibi ) En Kim, mocht ze ooit weg gaan laat ik het weten haha.
Waar ik de tijd vandaan haal, tsja goede vraag. Het voordeel is dat ze op een stal staan waar ze overdag de hele dag in een ruime paddock van 8x15 (?) lopen, dus als ik een dag weinig tijd heb komen ze toch aan hun beweging. De kleintjes staan bij een boer in de buurt in opfok, hebben een groot hok met uitloop en zomers 10ha weiland tot hun beschikking. Daar hoef ik in principe helemaal niet heen, de boer houd ze in de gaten, maar ik ga meestal wel een paar x per week bij ze kijken.
En iedereen die ook een welsh wil nav dit topic, ik zeg doen Lekker handzaam, lekker voorwaarts en in alle kleuren verkrijgbaar
Prrrr
Geplaatst: 22-01-15 18:42
Bellarose schreef:
En iedereen die ook een welsh wil nav dit topic, ik zeg doen Lekker handzaam, lekker voorwaarts en in alle kleuren verkrijgbaar
Je bent van het promotieteam begrijp ik Maar jij hebt ook wel echt een mooi setje bij elkaar gespaard!
Bellarose
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-15 18:48
Heb je t in de gaten haha
High_Noon
Geplaatst: 22-01-15 19:33
Wat een leuk overzicht!! En supermooie foto's! Jammer dat Fleur te groot wordt voor Azia, ze waren zo'n leuk stel!!