Knap paardje is het geworden hoor !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bubbleee schreef:Wauw! Ik reageer normaal nooit op dit soort topic's, maar wat een plaatje!
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar weet je ook wat voor kleur de vader is/was?
Van het voorjaar laat ik mijn eigen haflinger merrie dekken, als ik de garantie kreeg voor deze kleur, had ik er dubbel en dwars voor gegaan, haha!
Mjetterd schreef:Bubbleee schreef:Wauw! Ik reageer normaal nooit op dit soort topic's, maar wat een plaatje!
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar weet je ook wat voor kleur de vader is/was?
Van het voorjaar laat ik mijn eigen haflinger merrie dekken, als ik de garantie kreeg voor deze kleur, had ik er dubbel en dwars voor gegaan, haha!
Dankjewel
Nee, we weten eigenlijk niets van de vader. Wat ik er van heb begrepen moet het een schimmel zijn geweest omdat er anders nooit een schimmel veulen uit kan komen. Maar verder heb ik er helemaal geen verstand van eigenlijk
misz_blont schreef:Hoe groot is de moeder van Lotte?
fro schreef:Leuk beestje, ik zie wel wat vergelijkingen met de mijne:).
MirandaFuego schreef:Mooi paardje!
Goed gelukt!![]()
Er zit duidelijk arabisch bloed in, maar in haffies zit dat ook genoeg, dus nog wat van de vader erbij en je hebt al snel een halfvolle!
loveskiara schreef:Ik dacht al een bekend koppie te zien vandaag in uitgelicht. Wat is ze mooi geworden! Kan mij nog genoeg babytopics herinneren. Wat vliegt de tijd