Fotomeeting Sahara. De eerste van 2015!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MarjoSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 18:42

leuk topic Simone! bedankt voor de gezellige dag en natuurlijk de mooie foto's ! <3

Arrabel schreef:
Ik vind Sonny echt een prachtig paard, ik ben heel erg benieuwd hoe hij er uit ziet als hij niet geschoren is.

S_imonee schreef:
Mee eens Arrabel! Ik vind het ook een prachtig paard en een super model! Volgens mij ziet hij er dan uit als dat stukje ongeschoren op zijn rug. Ben ook wel benieuwd naar hoe die er dan in het voorjaar/zomer uitziet.

echt leuk dat heel veel mensen zo enthousiast zijn over sonny ghihi :)
als het wat kouder is heeft hij inderdaad het kleurtje wat ongeschoren is op zijn rug.
maar echt in de warme zomer is hij ietsjes donkerder :D
foto'tje :)
Afbeelding

Syb_sem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 18:56

geerke schreef:
Mooie foto's...(alleen begrijp ik de reacties niet hier wat er in vredesnaam schattig is aan cushing.Ik heb er zo een,nou...niet echt leuk.)

Ik praat dan even voor mezelf maar ik zeg niet dat cushing schattig is. Er staat ook nergens in de opening dat i dat heeft. Maar ik vind de pony met zijn vacht schattig. Als hij geen cushing had gehad, had ik hem ook schattig gevonden :)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 23:57

Murosch schreef:
S_imonee, je hoeft je helemaal niet te verantwoorden naar mij toe hoor :). Was gewoon wat me opviel. Het meisje zal vast blij zijn met het resultaat!

Dat was ook niet de bedoeling. Vond het alleen wel zo netjes om het even uit te leggen :)

Elmars_Floor schreef:
ja dan ben je blij met de modellen die komen natuurlijk. bedoel het niet verkeerd hoor ;) :D fotos zijn veder gewoon mooi en leuk dat ze haar eerste meeting heeft gehad van het jaar.. alleen was het een reactie op erboven. was net wat mooier geweest als de pony wat schoner was geweest voor eigenaar als fotograaf. ;)

Ik snap je reactie wel hoor. Het is natuurlijk ook leuk voor beide dat de modellen er tip top uitzien. Maar dit keer maakte ik mij er niet druk om, het is voor een goed doel. Het meisje wilde zo graag mee, maar dat kon helaas niet.

geerke schreef:
Mooie foto's...(alleen begrijp ik de reacties niet hier wat er in vredesnaam schattig is aan cushing.Ik heb er zo een,nou...niet echt leuk.)

Ik begrijp je reactie. Ik denk dat de reacties vooral om de schattigheid van de pony gaat en niet om de cushing. Beetje hetzelfde als wat Syb_sem zegt :)
Cushing is ook niet leuk...

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

dieselenco

Re: Fotomeeting Sahara. De eerste van 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:43

wauw prachtige foto's
ik vind die witte pony leuk appart ( houd ik van) maar niet schattig of zo!
echt super foto's