Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
toch maar met de trailer gezien we al 25km doen.
het is voor mij ook de eerste keer dat ik mee doe en het staat ook zeker in de planning om vaker te gaan. Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om eventueel alleen te moeten rijden maar ben een beetje bang dat als paardje ergens niet langs wilt ik in de knoop zit als ik alleen ben
Corinax schreef:Ik ga voor de eerste keer meerijden.
Is tevens de eerste keer naar het bos voor mij met dit paard.
Ga dus eerst maar eens de 15 km rijden.
Zou het leuk vinden om in een groep te rijden dus als er meer mensen zijn die gaan rijden dan hoor ik het graag.
ik zou eerst de 25km gaan doen maar heb het laten omzetten naar 15km. De 25km is toch nog wat veel voor m'n paardje kwam ik achter met trainen. 15km houdt ze goed vol
iEmmaaa schreef:Corinax schreef:Ik ga voor de eerste keer meerijden.
Zou het leuk vinden om in een groep te rijden dus als er meer mensen zijn die gaan rijden dan hoor ik het graag.
ik ga ook alleen maar het lijkt me leuk om samen te rijden!ik zou eerst de 25km gaan doen maar heb het laten omzetten naar 15km. De 25km is toch nog wat veel voor m'n paardje kwam ik achter met trainen. 15km houdt ze goed vol
iEmmaaa schreef:Corinax schreef:Ik ga voor de eerste keer meerijden.
ik ga ook alleen maar het lijkt me leuk om samen te rijden!ik zou eerst de 25km gaan doen maar heb het laten omzetten naar 15km. De 25km is toch nog wat veel voor m'n paardje kwam ik achter met trainen. 15km houdt ze goed vol
ik vind veel stappen en af en toe een draf/galopje helemaal prima, mijn paardje is altijd liever lui dan moe
iEmmaaa schreef:Okee zou me graag bij jullie aansluiten als dat mag?ik vind veel stappen en af en toe een draf/galopje helemaal prima, mijn paardje is altijd liever lui dan moe
![]()
Moet ik denk wel even bij de organisatie doorgeven denk ik of niet?