Heel veel sterkte!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jobamara schreef:Zit ineens te denken Henk is nog een veulen toch? De normaal temperatuur van een veulen ligt hoger en neemt pas op 1 jaar de normaal waarde aan volgens mij. Wij hebben een nf hengstveulen van 9 juni. Deze zit in de ochtend nu op 37,8 en bij 4 maanden was dit 38.3. Mits hij geen koortsverlagers /pijnstillers krijgt zit hij nu dus best netjes.
Ademt hij ook al weer wat beter? Dikke knuf
. Ademen gaat nog heel moeilijk.. Maar ik hoop dat dat snel beter wordt, dat is het riskantste op het moment.. Bedankt voor de knuffels ! 
!! rose68 schreef:Als hij van de DA iets mag hebben om in te ademen, eucalyptus of kruiden, dan kun je dat in anti graas masker leggen met een washandje. Ik had ook een merrie met luchtweg problemen, ik heb inhalatie kruiden gekocht bij de tuinen, die kookte ik even en deed ze in een washandje in dat masker. 20 minuten omlaten en dan kan hij iets makkelijker ademhalen. Maar ik weet niet wat jou DA daar van vindt, even overleggen dus.
Shirley schreef:Potverdikkie!
Krijgt hij niets gerichts qua medicatie?
Ventipulmin ofzo?
Je zou hem ook kunnen ondersteunen met bronchiaal kruidenbrokjes van Sectolin, hebben wij goede ervaringen mee, worden ook graag gegeten!