Ti was geweldig. Heel veel sterkte nogmaals Cynthia..
MarlindeRooz
Geplaatst: 10-01-15 19:04
Heel heel veel sterkte, het is voor mij een van de meest bijzondere paarden die ik ooit gezien heb. (al is het via bokt)
kim345
Ik schrik! Ik wist niet dat ti er niet meer is... Heel veel,sterkte...
ik had je goktopic gevolgd en het goed geraden. Wat naar zeg..
Siepie
Genoten, dat heb ik gedaan!! Van zijn prachtige smoeltje op de foto's, heerlijk gewoon!! Een prachtig dier was hij, met een nog prachtiger karakter! Nogmaals sterkte!
Ik moest meteen denken aan die ene, bekende uitspraak: 'It's better to have loved and lost, than never to have loved at all'. Volgens mij zijn jullie het uitgesproken voorbeeld daarvan.
Gecondoleerd. Wat andere ook al zeggen. Het plezier en de liefde spat er van af.
Weet je eigenlijk wat voor een virusinfectie het was? Ook ivm besmetting van je andere dieren? Of kan dat niet?
Hygge
Geplaatst: 10-01-15 19:25
Prachtige Ti
Wat een mooi eerbetoon, zeg. Het kippenvel loopt mij over de rug, wat ik zelden bij een topic heb.
Heel veel sterkte.
WillekeKnol
Geplaatst: 10-01-15 19:27
Jeetje meid, wat vreselijk naar, zachtjes uitgedrukt. Ik heb stilletjes altijd jouw topics gevolgd. Heb zelf 2 haflingers en vind jouw 3tal altijd een prachtig stel. Ook hoe jij over ze praat, met ze bent etc vond/vind ik heerlijk om te lezen/zien. TiSento was toch wel mijn favourite. Ik hou van palomino's en haflingers en hij was 2 in 1 en als dat nog niet genoeg was.... er zat/zit me daar een lekker koppie op. Speels, ondeugend, een dondersteen en vooral erg liefdevol. Ik kon altijd heerlijk zwijmelen bij Ti. Daarom vind ik dit zelf best shocking. Onbegrijpelijk dat dit bijzonder beesje zijn leven niet af heeft mogen maken. Toch zal hij altijd bij je zijn Ik hoop dat je naast je familie en vrienden nog veel steun kan halen uit jouw 2 andere kanjers, Daisy en Fiore.
Cynthia, Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van deze mooie man. Blijf genieten van de mooie momenten die je met hem gehad hebt.
Liefs
TurboTinker
Geplaatst: 10-01-15 19:29
Kippenvel. Knappe Ti. Ik zal je topics missen.
Geertema
Geplaatst: 10-01-15 19:33
Jeetje.. Ik wist het ook niet. Ik heb het IM topic met tranen in mijn ogen gelezen en dan schaam ik mij. Ik ken hem niet eens, 1x gereageerd in een topic maar wel altijd trouw de topics bekeken. Heel Bokt rouwt om die leuke Ti maar dat is waarschijnlijk niet in verhouding met het verdriet wat jij hebt! Heel veel sterkte!
Wat een prachtig overzicht van jullie samen. Ik heb je IM topic gelezen, nogmaals veel sterkte. Jullie waren een fantastisch duo.
Hannemarie
Geplaatst: 10-01-15 19:56
Heel veel sterkte met het verlies van je knapperd, je vriendje, je alles, je maatje.. Heb met een glimlach en een brok in mijn keel naar alle mooie herinneringen van jullie gekeken!
Hier schrik ik van, ik wist niet dat Ti er niet meer is. Heel veel sterkte. ..
Snollygoster
Geplaatst: 10-01-15 20:01
Heel erg veel sterkte, hij was werkelijk een prachtig paardje
Ragdollcat
Geplaatst: 10-01-15 20:03
Het is niet eerlijk, jullie zijn gemaakt voor elkaar en de liefde voor elkaar spat eraf.
Heel veel sterkte voor jou.
Wat een leuke dier zeg! Ik zit hier ook met een brok in mijn keel.
xxsalinaxx
Geplaatst: 10-01-15 20:06
Heel mooi overzicht.. De band en wederzijdse liefde spat er van af, echt waar.
Vreselijk verlies nogmaals sterkte
Equilis
Geplaatst: 10-01-15 20:08
Heel veel sterkte! Ik heb verschillende topics van jou gezien en gevolgd en zoals hier al vaak werd aangehaald, de liefde en het plezier spat er vanaf. Jullie waren werkelijk een prachtig team.