Ik vind jullie zo leuk samen. Wat een knuffelbeer heb je.
M_Jacky
Geplaatst: 02-01-15 01:56
Dit is echt het allerschattigste pony'tje wat ik ooit heb gezien. Hele leuke foto's!
Jeroen1977
Geplaatst: 02-01-15 08:40
[/quote]
Haha don't worry ! The ponie is still alive en nog steeds net zo gek! als je goed kijkt zie je aan mijn benen dat ik meeloop. en uiteraard als zo'n kleine onder je weg loopt raak je het dier wel eens aan, maar gelukkig staat ze zonder spalken en brace weer lekker op stal en heeft ze er ook geen psychische problemen aan over gehouden.
[/quote]
Haha
Ze ziet er als een echte dondersteen uit die precies doet wat ze zelf wil
Echt heel zielig dat je op die minipony zit, je ziet zelf toch ook wel dat je veel en veel te groot bent.
No, just kidding! Ze ziet er heel goed uit, leuke foto's en wat een pret in je sneeuw! Lief die foto dat ze op je klimt, Brightie doet dat ook altijd
xMayo
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-15 14:25
Edit:
foutje
Laatst bijgewerkt door xMayo op 02-01-15 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt
xMayo
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-15 14:26
Wauw wat een hoop en leuke reacties
eline10, dankjewel!
DeniseMacho, bedankt!
KingYassFenn, haha pretbekkie!
simodi, bedankt!
microxmill, dankjewel!
Patty14, ah bedankt
M_Jacky, haha dankjewel!!
Jeroen1977, dat is ze zeker
demeyer, aandacht vragen kan op alle mogelijke manieren toch ?
LottieLover, dankje!
Deugenietje, dankje !
Shirley, dankje!
Pimpelmees, bedankt!
BaileyBruno, dankje!
Siggislief, ik niet, dan kunnen we doei zeggen tegen reacties op bokt! Dankjewel
Joscaa, haha dankjewel!
Siepie
Geplaatst: 02-01-15 19:11
Prachtige foto's, ze ziet er zo gelukkig uit! Wat geinig dat ze bij je op schoot kwam, héél erg leuk! En die foto dat ze gaat lopen vind ik juist geniaal
Wauw echt een hele leuke pony, heerlijke vacht haha!
Ayla
Geplaatst: 02-01-15 20:07
Wat is Fleur leuk! Ik heb al eerdere topics van haar gezien, en vind dat ze erg vooruit is gegaan sinds ze van jou is. Leuk dat je met haar bent gaan mennen ook. Veel plezier nog samen
Wat ziet ze er goed uit zeg!! Heb je oude topics vaak gevolgd en wat is ze al afgevallen zeg! En die foto's op je schoot zijn echt geweldig!!!
marley93
Geplaatst: 02-01-15 21:26
Leuk leuk leuk! Grappig als pony's zo met hun eigen initiatieven komen. Hou ik wel van (zolang het veilig blijft natuurlijk, maar volgens mij is ze heel voorzichtig met je, of niet?)