Mooi geschreven en hele mooi foto's!! Jip ziet er super uit!
Hillady
Geplaatst: 31-12-14 15:18
Wat een mooi verhaal ! Hopen maar dat Jip nog lang bij je mag blijven. Veel plezier in 2015!
fransje23
Geplaatst: 01-01-15 20:20
Wat een mooi overzicht en een mooi voorbeeld dat een wat ouder paard ook gewoon kan genieten van werken! Hij ziet er nu uit als een jonge god, op naar de volgende 5 jaar!
Nimber
Geplaatst: 02-01-15 09:15
Wat is hij opgeleefd! Hij lijkt jonger te worden als je de foto's zo ziet! Goed werk
Het voelt soms ook of hij jonger is geworden, sinds ik ergens in oktober mijn voermanagenent wat heb aangepast. Hij is zo vrolijk en fit en jolig, is gewoon echt elke dag een feestje. Zo fijn om te voelen dat hij zich zo fit voelt
Krijg toch echt wat traantjes als ik dit zo zie, wat ontzettend dankbaar dat je dit dier ten eerste een thuis hebt kunnen geven na al die manege jaren en ten tweede, wat is hij opgebloeid! Schitterend en heel rakend om te zien. Ik wens jullie nog veel fijne jaren toe!
DiscoDipp
Geplaatst: 07-01-15 01:25
Aaahg wat een leuk haffie en een mooi overzicht!!
Hahaha en wat grappig om te zien dat joj dst grijse donaldduck dekje hebt! Ik heb precies de zelfde alleen in het blauw met een rood randje met mickey mouse!! Erg leuk om te zien hahaha!
Wat goed dat Jip het zo fijn heeft bij jou. Genieten na jaren manegewerk. Ik ken hem nog van Tinte. Daar had ie het verder ook niet slecht. Maar dit is een heel mooi pensioen. Lekker genieten van hem.
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ben echt gek op mijn eigenwijze stuiterbal.
Wanneer ik trouwens een foto zou tonen met zijn voorpluk naar de zijkant, zie je ineens wel dat het een ouwe man is, daar wordt hii nl elke ruiperiode een beetje grijzer. Maar gelukkig voor Jip kan hij dat achter de volle maantop verbergen