Wanneer de grond onder je voeten wegzakt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wanneer de grond onder je voeten wegzakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:24

Daan diep respect , 2 jaar vechten en dan heb je nu die prachtige merrie in je weiland staan zo vrolijk als maar kan vol levenslust.

ju1982

Re: Wanneer de grond onder je voeten wegzakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 23:55

Wow wat een mooi filmpje. Wat een heftige periode maar met een mooi einde. Dat zie je niet veel helaas. En kan me heel goed indenken dat je eerst onwijs voorzichtig was. In het filmpje dat ze zo bokt dacht ik gelijk ooo wat eng. Maar idd een paard moet wel paard kunnen zijn. Lekker genieten samen van elke dag!! Respect voor je doorzettingsvermogen

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 15:25

ju1982 schreef:
Wow wat een mooi filmpje. Wat een heftige periode maar met een mooi einde. Dat zie je niet veel helaas. En kan me heel goed indenken dat je eerst onwijs voorzichtig was. In het filmpje dat ze zo bokt dacht ik gelijk ooo wat eng. Maar idd een paard moet wel paard kunnen zijn. Lekker genieten samen van elke dag!! Respect voor je doorzettingsvermogen

Het is inderdaad iedere dag weer genieten met dr.

takkie_muis schreef:
Daan diep respect , 2 jaar vechten en dan heb je nu die prachtige merrie in je weiland staan zo vrolijk als maar kan vol levenslust.

2 jaar geleden nam ik de keuze om de strijd aan te gaan en er zijn momenten geweest dat ik wilde opgeven maar ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt ondanks dat mijn keuze vaak veroordeeld is.
Nu hebben we nog maar 1 keuze :D das genieten zoveel we kunnen *\o/*