Boke heeft het getroffen met je, maar jij ook stiekem met hem

Veel succes samen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en zelfs plezier kan hebben in kinderen die rond hem hangen en hem borstelen enzo. Vind ik echt zo enorm stoer

) maar dat zit dan in het kleurgen? Want hij is geen Amerikaanse Appie natuurlijk ... of zo ziet hij er toch niet uit 

Maar dacht dat hier eigenlijk niet zoveel appies voorkwamen? (echte amerikaanse bedoel ik dan). Lijkt me dan sterk dat je fokt om dan je paard af te danken aan een handelaar/manège .. Maar dat ligt misschien ook gewoon aan mij

beautytje37 schreef:Ik heb ook een volledig blinde appaloosa van 11, we rijden nog steeds samen en ook op de weg.
Het vertrouwen dat het paard in je heeft is enorm hé zo

Het siert hem wel langs de ene kant, langs de andere kant maakt het dingen soms wat onhandig, haha.
Maar dan moet je al echt met heel vroege symptomen aan de gang dacht ik, en dat werkt natuurlijk niet als je een asymptomatisch geval hebt zoals hier (wat blijkbaar ook nogal eens voorkomt, bij appies, gewoon letterlijk ineens blind zonder voorafgaande symptomen). Jammer, maar het is niet anders. En ergens is het [***]'s geluk wel geweest, anders liep die nu misschien nog op de manège rond.. (alhoewel, gezien zijn karakter .. ze hadden hem toch liever niet gehouden hebben ze mij achteraf verteld).
Maar blijf het er toch moeilijk mee hebben.. met die chinese handleidingen..
Net ook weer een zeer gemengd weekend achter de rug, dat kleurt de reacties altijd wel een beetje natuurlijk. Hopelijk komt het de komende weken toch nog goed en kunnen we vol goede moed 2015 in, en wie weet wat er dan allemaal op ons pad komt ...