Hahaha ow Kat, ik zou hier niet tegen kunnen Dan komt dat poetsmonster in mij naar boven Wel heerlijke foto's! Zelfs met modder kunnen Ilya en Blue nog voor de foto staan als echte modellen
Wat leuk! Vieze maar gelukkige paarden zegt mijn dierenarts altijd
Koper
Geplaatst: 13-12-14 19:51
Jeetje, je veulen z'n benen zijn zelfs helemaal zwart!
Djoena
Geplaatst: 13-12-14 20:27
Koper schreef:
Jeetje, je veulen z'n benen zijn zelfs helemaal zwart!
Haarbal
Geplaatst: 13-12-14 20:29
...owjee...
Snel ophokken die handel TS, dit kan ECHT niet hoor!
Lambiekske
Geplaatst: 13-12-14 20:29
Ondanks de modder...wat een knapperds!
pleiada
Geplaatst: 13-12-14 20:30
Zo zagen die van mij er de afgelopen dagen ook uit..Ze staan nu in het grote weiland waar hiervoor nog een paar koeien liepen en dan gaan ze ook nog eens lekker in de koeienstront rollen,haha!Heb vandaag maar een middagje uitgetrokken om ze weer iets te fatsoeneren..
Schimmel of lichte vacht hoeft niet altijd te betekenen dat ze zich zo heerlijk smerig maken. Heb hier een vosje die meerdere keren bij mij komt melden met mooie modderklonten op zijn vacht... heerlijk..
Prachtige paarden, zelfs als ze grijs/bruin bont zijn! Heb de laatste topics altijd even bekeken en stiekem gevolgd.
Ilya blijft zo lang mogelijk bij mams. Dus tot zij het niet meer trekt of tot hij zijn vruchtbaarheid ontdekt. Daarna zal hij toch even weg moeten dus dat zal wel een opfok worden, ik ben alleen ontzettend kritisch
Ja zo ben ik ook inderdaad wil ze niet ophokken Mijn hengst veulen blijft thuis staat nu bij mn ruin in. volgend jaar wil ik een maatje voor hem zoeken.
Heerlijke foto's! Lekker natuurlijk en vies, in mijn ogen zoals het hoort Ilya wordt echt groot al!
Ginam
Geplaatst: 14-12-14 14:20
Leuke foto's Katja!
Vrees voor je dat modder rollen bij Ilya in de familie zit, zijn halfzusje is er ook groot fan van En die blonde staarten zijn dan gewoon de hele winter zwart