Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iEmmaaa schreef:Ik heb de knoop ook door gehakt, heb toch voor deze week gekozen ipv de KNHS week![]()
Ik ga me binnenkort inschrijven voor de week van 20-4 tot 24-4 de L sportief. Meer mensen die naar deze week gaan?
Moet je trouwens gelijk betalen bij inschrijving?
Samcial schreef:iEmmaaa schreef:Ik heb de knoop ook door gehakt, heb toch voor deze week gekozen ipv de KNHS week![]()
Ik ga me binnenkort inschrijven voor de week van 20-4 tot 24-4 de L sportief. Meer mensen die naar deze week gaan?
Ik ga er van uit dat je 20-6 tot 24-6 bedoelt? Ik heb die week er namelijk ook tussen staan als tweede keus.![]()
Je hoeft niet gelijk te betalen, krijg je later nog bericht van!

iEmmaaa schreef:Ik heb de knoop ook door gehakt, heb toch voor deze week gekozen ipv de KNHS week![]()

iEmmaaa schreef:Is het eigenlijk zo dat als je er voor kiest om L wedstrijd springen als week te nemen dat je dan elke dag dressuur en spring les krijgt?
LiannePuthzy schreef:hoe hoog spring je ongeveer in de b week?
Mariettjj schreef:Het klinkt erg leuk!
Heb je bij de L+ wedstrijdgerichte training steeds les van dezelfde instructie of krijg je van verschillende les?
Zat te twijfelen tussen KNHS en deze. Ben al 3x naar KNHS geweest, weer eens wat anders is ook leuk. Wat is het grootste verschil tussen beide?
) Ben heel benieuwd! Denk ook dat dit gezelliger is omdat de groep niet zo groot is. Bij de KNHS zaten we met ongeveer 100 mensen in een week en de paarden moesten in noodstallen etc en de sfeer wat ook niet best omdat er heel veel mensen zijn en je dan al snel geroddel etc krijgt
Verder lagen we daar met zn 18en op een kamer (stapelbedden van 3 hoog) en de knhs week is duurder als deze dus de keus was snel gemaakt
xLeoniee schreef:Ik heb me ingeschreven voor een L week 1e keus wk 30, 2e keus wk 32 en 3e keus wk 34. Vorig jaar bij de KNHS geweest, maar dit was toch te massaal en te commercieel.. Dus nu de knoop doorgehakt om naar drachten te gaan (wat voor mij maar een half uur rijden is) Ben heel benieuwd! Denk ook dat dit gezelliger is omdat de groep niet zo groot is. Bij de KNHS zaten we met ongeveer 100 mensen in een week en de paarden moesten in noodstallen etc en de sfeer wat ook niet best omdat er heel veel mensen zijn en je dan al snel geroddel etc krijgt
Verder lagen we daar met zn 18en op een kamer (stapelbedden van 3 hoog) en de knhs week is duurder als deze dus de keus was snel gemaakt
![]()