Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
glennysb schreef:ik ken de pony persoonlijk ook en ik ken troy ook ( mijn nichtje) ik kan je vertellen troy vraagt alleen maar kneepjes en geeft de pony veel vrijheid weet dat op die 2de het niet zo lijkt. maar die pony is door die handelaar waar die stond heel snel handels klaar gemaakt waarschijnlijk! waardoor die zeer stijf door zijn lijf loopt en als die 'rond' loopt heel opgekropt is en ze is hier heel erg druk mee aan het werk met lessen en alle mogelijke manieren waardoor flurry beter gaat lopen! troy echt gaaf om te zien hoe jullie nu al zo super vooruit zijn gegaan! echt gaaf~!:)
Ayla schreef:Wat een leuke pony en ook een erg leuke naamcommentaar is al gegeven en daar heb ik vrij weinig aan toe te voegen
Je hebt ook een erg mooi hoofdstel, mag ik vragen welk hoofdstel dit is?
sharon_quiz schreef:Wat zijn jullie leuk samen! En naar mijn idee kan je het commentaar over het niet ontspannen ogen en meer het neusje eruit negeren, want dat is maar op één foto van toepassing. Waarschijnlijk was dat een moment waarop hij zich opkropte en wat toevallig vastgelegd is op de foto. Op alle andere foto's ziet het er keurig uit en loopt je paardje niet achter de loodlijn. Dus ik zou zeggen: vooral zo doorgaan!!