Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ook betreft les toen bij de manege, na een 40 minuutjes merkte ik dat ze genoeg gedaan had en toen ben ik lekker gaan uitstappen ^^ NynkeMarit_x schreef:KarmaWitch schreef:Mijn handen ben ik bewust van dat die zijn eigen leven leiden. Ben ik hard mee aan het werk.KarmaWitch schreef:Ik heb opzich vrij stille hand en Shien neemt het bit wel vrij goed aan,
Ben ik de enige die dit een beetje apart vind ?
tinkerplein schreef:ik wil hier nog even aan toe voegen dat ik niet vind dat je niet mag lessen met Shienna,maar ga gewoon lekker hier in de bak lessen,dat heen en weer gesleep naar de manege is gewoon overbodig en mentaal ook vermoeiend voor haar.
Een goeie instructrice(Imre bijv)houdt zeker rekening met haar.
simoneval schreef:Zadel ligt inderdaad wat naar voren, maar wat een commentaar op houding enz. Ik vind dat je iemand hier niet op kan beoordelen als je degene niet kent. Ik zelf heb een rugafwijking dus rijdt iets op de voorhand, dus iemand die mij ziet rijden zal zeker commentaar geven, maar ik kan er niets aan doen.
En met jong paard juist lekker trainen en bezig zijn, daar leert hij veel van. Veel afwisselen met balkjes, bak rijden en buiten rijden zodat je paard lekker ervaring krijgt en conditie opbouwt.
Een paard van 4,5 kan best wat hebben.