Blinde [***]'s nieuwe bunker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:47

Dank jullie :D
Het doet hem volgens mij mentaal echt wel deugd, vandaag nog eens met hem "gewerkt" en hij was zo rustig <3 Speels, en wilde graag meewerken, maar op een rustige manier. Kon hem ook weer gewoon met 1 hand met los touwtje meenemen naar de piste en dat was zo leuk (laatste tijd was hij ZO blij dat hij de stal uit kon dat het soms niet fijn meer was := ). Hij wilde er na het werk & poetsen wel niet terug in maar dat weet ik niet goed waarom, misschien omdat het tegen etenstijd ging (naar paardnormen dan :P ) of misschien is het wel lang genoeg voor hem tot in de namiddag en moet het na het werk niet meer voor hem. Moet ik nog even bekijken :) Eénmaal het hoekje om ging hij trouwens wel gewoon erin en stond hij er ook helemaal relaxt, dus het is geen probleem met de bunker zelf gelukkig :)

tamary

Re: Blinde Boke's nieuwe bunker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:51

Mooi opgelost zo!

Pippaa

Re: Blinde Boke's nieuwe bunker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:53

Fijn zeg! Mooi plekje heeft hij zo :j
Altijd leuk om te lezen hoeveel jij over je paarden nadenkt en voor ze over hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:27

Dank je :o

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 13:12

Dat ziet er super uit!! En dat hekwerk is prima, in allerlei hekwerken kunnen ze vast komen te zitten en hun benen breken (bijvoorbeeld) dus je hekwerk zit wel goed.

Beetje bij beetje wordt je pony lekker vertrouwd en echt super dat je nu dat al merkt.

Pluim voor jou!!

DxFellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 14:18

Dat heb je echt heel goed gedaan, echt waar. Ik vind het ook mooi om te zien dat je paard gewoon zelf naar binnen en naar buiten kan, en dat hij contact met andere paarden kan krijgen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 19:24

Thanks allebei :)

Ik merk in alles dat hij het super vindt zo, echt gek hoe je zoiets kan merken. En ondanks dat het op zich geen grote ruimte is (zeker niet als hij het buitenstuk niet meeneemt) maakt het voor hem toch een enorm verschil. En daar doen we het voor natuurlijk :)

Verder ben ik ook van het principe "je kan alles goed overdenken & doordacht doen, maar ongelukken kunnen altijd gebeuren". Hoeveel "gewone" paarden krijgen niet iets aan de hand. Het blijven dieren, dat hou ik wel altijd in gedachte :j

Contact met andere paarden is er niet maar gek genoeg lijkt hij dat niet nodig te hebben, hij heeft het niet zo op andere paarden heb ik door de jaren heen gemerkt :+ Heel raar, maarja, hij is ook geen gewoon paard natuurlijk om het zo te omschrijven :)