Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sylva schreef:Ik kan ook echt geen topic over jullie openen zonder dat de tranen vloeien. Wat vind ik het erg voor jullie. Vreselijk, what a waste. Zo'n prachtdier. Zo oneerlijk. Wat moet jij je afschuwelijk voelen ten aanzicht van het gemis. Heel erg veel sterkte.
Veel sterkte!
het is het gewoon niet waard! dat paard had nog zoveel voor zich, maar toen las ik het einde en brak ik... dit mog niet gebeuren, en toch en toch was je gevoel goed: er klopte iets niet. het beste wat je kon doen heb je gedaan! hoe vreselijk het is, elk paard is vreselijk om kwijt te raken!! maar ik weet hoe het is om een echte band te hebben met een paard waar je "niet veel mee kan" en zoveel probeerd te doen als kan: Marco (die arabier) kon ik geeneens aanraken en hij was al bang voor mij omdat hij mishandeld was (en miss. ergens nog last van heeft) ik heb hem geknuffeld een halster omgedaan en honderd rondjes gelopen. na een tijdje een longeerlijn eraan, een longeersingel, en na een tijdje zelfs een zadeltje en hoofdstel in gedaan. GEWELDIG was dit en als ik nu kijk ik heb laatst zonder zadel alleen met halster en nekrope gereden dit heb ik opgebouwd van niks tot een goed beleerd betrouwbaar paard, jij hebt hem heel lang alleen maar gelongeerd, geborsteld en geknuffeld hierdoor heb je een enorme band opgebouwd! je hebt alles voor elkaar over maar kunt niks helemaal niks, je voelde je ws zo machteloos: daar heb ik respect voor, niet normaal hoe erg dat zal zijn geweest! de tranen stroomden dan ook over mijn wangen (dit is knap! als je dat voor elkaar krijgt!!) Af en toe krijg ik een link doorgestuurd van mijn zus (noaenkelly, dit acount) ik lees het en vind het meestal super mooi maar reageer nooit, in tegendeel van deze. ik heb hem gewoon een tijdje gelaten maar moest toch vertellen hoe mooi ik het verhaal geschreven vind omdat het mij zo raakte, hij zal het sowieso erg fijn bij je hebben gehad en zal je missen! maar je hebt het beste gedaan meer kon je niet voor hem meer doen!