Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mavantos schreef:Ik heb nog nooit mee gedaan, maar zou het wel leuk vinden. Ik ben dan 18 jaar en zou dan dressuur willen doen. Maar heb nog wat vraagjes.
Is het te doen met een 4 jarig paard?
Als je dressuurweek doet, zit er dan ook springen bij? Mijn ZZL paard zou wel mee kunnen maar mag niet springen en vindt het zonde om maar voor de helft mee te doen
mavantos schreef:Ik heb nog nooit mee gedaan, maar zou het wel leuk vinden. Ik ben dan 18 jaar en zou dan dressuur willen doen. Maar heb nog wat vraagjes.
Is het te doen met een 4 jarig paard?
Als je dressuurweek doet, zit er dan ook springen bij? Mijn ZZL paard zou wel mee kunnen maar mag niet springen en vindt het zonde om maar voor de helft mee te doen
Naomi_Haffie schreef:Hallo,
Kunnen jullie mij mischien informeren.
Ik zou graag naar de instructieweken komen met mijn haflinger pony.
We hebben vorige week onze eerste wedstrijd gereden maar we hebben beide nog een hoop te leren.
Ik word volgende week 22.
Is de allround paardenweek dan iets voor ons? En wat doe je in de tijd dat je geen lessen hebt etc? Mag je bijvoorbeeld van het terrein af of niet?
Ik twijfel nog wel aangezien ik maar 2 weken 'zomer' vakantie heb en ik ook graag met mijn vriend weg wilt.
Is het de tijd en geld waard?
SETEFURII schreef:Als Belg zijnde ben ik uiteraard geen lid bij de KNHS. Bestaat er echter de optie om toch mee te doen? Of bestaat er bij de VLP ook zo'n organisatie?
_Sofie schreef:SETEFURII schreef:Als Belg zijnde ben ik uiteraard geen lid bij de KNHS. Bestaat er echter de optie om toch mee te doen? Of bestaat er bij de VLP ook zo'n organisatie?
Je zou recreatielid kunnen worden van de KNHS. Kost geloof ik twee tientjes per jaar en dan kan je gewoon aan de instructieweken deelnemen
Edit: Hier staat alle info! https://www.knhs.nl/over-knhs/lid-worde ... n-als-lid/