Hele gave pony hoor, toen ik de foto bij uitgelicht zag staan dacht ik even dat ik het hoofd van een lippizaner zag maar deze mag er ook wezen hoor! Kan mooi lopen en wat een ogen!
Hij blijft echt een van mijn favoriete paarden hier op Bokt, echt een prachtig beest!
Over favorieten gesproken, hij is er blijkbaar ook eentje van het Bokt bestuur, dit is al de 4e keer op korte tijd dat dit paard in uitgelicht komt te staan? Dit is helemaal niet aanvallend bedoeld en al zeker niet naar jou gericht TS, want ik zie Rubio graag genoeg in uitgelicht verschijnen, maar het viel me gewoon op en stel mij hierbij de vraag als dit normaal is op zulke korte tijd Edit: het kan natuurlijk wel zijn dat er meerdere paarden zijn die vaker op korte tijd terugkomen, maar deze springt er echt uit, dus op andere paarden let ik niet echt. Neem hierbij mijn reactie aub niet aanvallend op, voordat ik heel Bokt over me heen krijg.
@Snollygoster: Ik neem je helemaal niks kwalijk hoor . Het verbaast mijzelf ook weer iedere keer als hij in uitgelicht staat. Het klopt dat hij de laatste tijd vaak de gelukkige is geweest Geen idee waardoor het precies komt, ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar eigenlijk... Het begint een beetje op een abonnementje te lijken.