Wat gaaf! Leuke stal is dat. Ik ben daar ook een keer mee weg geweest.
Tillie20
Geplaatst: 28-10-14 08:19
Ben enkele weken terug nog op Terschelling geweest aan die kant! Ik was daar een weekje ivm school. We sliepen bij de Wierschuur, vanuit de dijk hadden we altijd uitzicht op de paardjes van Puur Terschelling. Helaas was het programma heel vol georganiseerd, had graag ook paardgereden op het strand! Ziet er enorm mooi uit!
Ik kom al 4 jaar op Terschelling en heb een aantal keer bij Puur Terschelling gereden , wat kun je daar super fijn rijden. Het zwemmen met paarden dat wil ik ook nog eens gaan doen.
Santos_05
Geplaatst: 28-10-14 11:16
Wauw wat gaaf!! Je hebt er naast het vertrouwen ook prachtige plaatjes bij
Anoniem
Geplaatst: 28-10-14 12:01
Supergaaf, wat ziet dat er heerlijk uit! Was het niet koud? En een prachtig filmpje ook zeg, wauw.
Dankzij Puur Terschelling hebben zelfs mijn onervaren vader en (destijds ook nog onervaren) broer een heerlijke buitenrit met stuk strand kunnen maken. De gekozen paarden waren super en zagen er ook goed uit, fijne verzorging, en leuke mensen. (Terschelling is gelukkig sowieso echt geweldig )
GAAF wij zijn ook bij puur terschelling geweest voor een strandrit en garnalen vissen enzz. met 'wij' bedoel ik de 7 en de 8ste groepers wij hadden toen schoolkamp onze school zit in zuid holland dus het was wel een stuk rijden de derde dag ofzz zijn wij gegaan en GAAF dat het was!!!
Maar ik mis de cap. Je geeft zelf aan dat je het spannend vond, vervolgens ga je zonder zadel op een (onbekend?) paard zitten, zonder cap, op het strand. Goed plan. Waarom dan in het water de cap af? Daar kan je er nog steeds vanaf vallen hoor, en zelfs al heb jij misschien het idee dat water zacht landt, je kan hard vallen en je kan nog steeds ook een trap of wat dan ook krijgen als je eraf valt.
Dankje! Met cap, op het strand op een ontzettend braaf onbekend paard. Goed plan. Ja, in zee zonder de cap. Waarom? Daar hadden ze zo hun regels/mening over, weet niet meer precies hoe of wat, dus daarmee moet je niet bij mij zijn