Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ruitertje kan er om lachen en de moeder ook, mooi toch.capopjekop schreef:Haha wat een heerlijke shettenactieRuitertje kan er om lachen en de moeder ook, mooi toch.
Het lijkt op de foto's alleen of de beugels wel een gaatje korter mogen, maar ik weet niet of de foto's vertekenen. Op de eerste paar foto's lijkt ze daardoor een beetje een stoelzit te krijgen. En nu maar hopen dat ze niet te hard groeit, want dat is altijd zo jammer als je een leuke combi hebt lopen.
moet even gaatjes in de beugelriemen bij maken. Ojajoh schreef:Kimmiee19
[quote="Ojajoh schreef:hahahahah wat een geweldige actie van die shet en die kop er ook bij! stouterd!
en heb jij nou kleine 3-1?
Ja ik heb picasso 3 in 1 maat A heb ook normaal springschoenen omdat ze op ijzers loopt. Maar die heb ik vanwege de bak niet omgedaan.
[/quote]
Je mag het ruitertje wel goed in ere houden zeg! Wat een toppertje, zoals ze met een brede grijns met de typische shetlanderstreken omgaat! 
ohjajoh6 schreef:![]()
Je mag het ruitertje wel goed in ere houden zeg! Wat een toppertje, zoals ze met een brede grijns met de typische shetlanderstreken omgaat!
NiKip schreef:Hihihi ziet eruit als een hele leuke combinatie die 2!

Peterina schreef:Wat leuke foto's!![]()
Super dat Dana zo goed mee om kan gaan en niets er om geeft dat ze een plons krijgt!