Ruim vier jaar vreugde en verdriet met Frummel (v. Johnson)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:24

Wat zijn jullie een superteam en petje af voor je doorzettingsvermogen! Dat betaald zich nu allemaal terug :D Ik vind dat je hem erg sympatiek rijdt en nog veel succes tijdens jullie volgende wedstrijden. Want je kan er nu bijna niet meer onderuit om niet vaker te gaan :P

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:26

Hij is fantastisch en jullie zijn zo leuk samen! Het toonbeeld van moed, doorzettingsvermogen en bovenal hoop! Ik denk dat dit nog maar het begin is en dat jullie samen nog een heel end gaan komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:27

*zucht* Wat een super mooi filmpje heb je ervan gemaakt!
En wat is Frummel toch een geweldig & prachtig paard (zowel letterlijk als figuurlijk).
En jij een doorzettertje ;)

Prachtig hoor, dat dit nog allemaal kan, en dat Frummel duidelijk niet merken dat het nog geen tijd was om te gaan :)

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:31

Proficiat met jullie geslaagde debuut!

En een heel leuk filmpje.
Ik volg je andere topic en als je jullie successen leest, zou je al bijna vergeten hoe slecht hij eraan toe was. Best wel choquerend om dan in dat filmpje te zien hoe dramatisch het was.
Gelukkig tot nu toe al wel met een happy end. Hopelijk blijft het zo verder gaan. ;)

Marieke1495

Re: Ruim vier jaar vreugde en verdriet met Frummel (v. Johnson)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:47

Ik ben een stille meelezer in het andere topic van Frum, maar hier toch even een berichtje.
Wat een mooie combinatie zijn jullie toch, en super punten gereden! Ik hoop dat jullie avontuur nog een hele tijd door mag gaan! :D

(en wat heb ik gelachen om Frum met een vlag aan z'n zadel := )

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 17:48

_/-\o_ voor de bokkers die het filmpje helemaal hebben gezien! Had ik niet verwacht! En super leuke reacties :)

Ik schrik ook nog steeds van de slechte beelden. Het gekke is dat hij in plaats van zijn voorbenen kruisen nu een tic heeft met zijn hoofd. Op zich een verbetering, want hij beschadigt zichzelf nu niet meer zo. Bol staan doet hij nog wel. Het is helaas niet zo dat het nu nooit meer voorkomt. Bij stress kan hij nog heel slecht worden. En hij heeft twee flinke krampbenen, dat helpt ook niet.

MamaMiesje schreef:
Lekenvraag: werkt dat avontuur nog lang na bij Frum, of is het alleen op het moment zélf?

Deze wedstrijd niet. Dit is 'normale' kijkerigheid voor Frum. Maar laatst waren ze met grondwerk bezig in onze tuin en toen is Frum zo spastisch geworden met opzadelen (o wee als iets anders is dan normaal), dat hij met een achterbeen in een waterbak is gaan staan. Vraag me niet hoe hij dat voor elkaar kreeg. Dan is hij over de zeik. Zelfs ik vond het niet heel grappig meer met rijden (steigeren en bokken), want ik voelde dat ik het niet goed meer uitzat en ik wil liever niet nog een keer op mijn rug vallen. De dagen daarna werkt het helaas nog door. Dat duurt even.

Gabbe schreef:
Ben ook zwaar jaloers dat jij nog mag rijden na je gebroken rug :j

:(:)

Knakker schreef:
leuk verslag, gefeliciteerd met je succes.
Leuk paard, leuk type, denk om zijn buik-vetjes :) :)

Hij is al zeer compact en nu ook nog zeker 50 kg te dik. := Ik doe mijn best! Hij is helaas heel erg fors geworden in de maanden rust. Zeker toen mijn moeder de paarden kwam verzorgen toen ik met mijn rug vrijwel alleen op bed lag.

_Anna schreef:
hij toont minstens 10 cm groter!

Ik vrees dat het zo lijkt omdat hij te dik is :P

_clau_1991 schreef:
Want je kan er nu bijna niet meer onderuit om niet vaker te gaan :P

Hij is helaas niet te vervoeren, anders hadden we een keer een poging gewaagd! Nu blijft het bij wedstrijden op loopafstand. Dat is er 1 per jaar, hooguit 2.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 21-09-14 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:49

Wat een prachtig paard!En wat een bewegingen!Daar kunnen veel paarden zonder ataxie een puntje aanzuigen!
Denk ook dat hij veel geluk heeft gehad om bij jou geboren te worden,en je rijdt hem echt netjes!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:50

Toppertjes +:)+ Ik voel een Aqanto II verhaal op komst :D

Hij ziet er ook super uit, dat valt hier nog niet mee om hem vol en goed bespierd te houden.....

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:03

Ik heb altijd je topics gevolgd mbt frummel en ik heb nu ook je filmpje bekeken.
Ik moest toch echt ff keer wegslikken na dat stuk van 2 jaar . vervroegd terug.

Ik vind het geweldig dat frum het zo goed doet nu en jullie zijn een topcombinatie!!

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:05

Prachtig filmpje! Zo heeft iedereen zijn ups en downs, da's duidelijk. Ongelofelijk, bijna ingeslapen (moest ook ff slikken...) en dan toch nog weer zo terugkomen. Je rijdt natuurlijk ook supernetjes, da's wel dik in orde zo :-) en daar heeft je paard (en elk paard) enorm veel baat bij. Wens jullie nog lang veel plezier samen!

Jessica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:20

Wat zijn jullie van ver gekomen zeg!
Heel veel plezier nog met frum.
Want jullie kunnen nog heel ver komen.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:21

Wat een prachtig filmpje en wat is Frum toch mooi. Knap dat je weer zo rijd na je gebroken rug. Geniet van elkaar :D

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:23

Respect dat is het eerste wat er in me opkomt... vele hadden het niet aangedurfd maar jij wel en met wat een resultaat! Super mooi paard, mooie combinatie,... hopelijk volgen er nog veel mooie jaren!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:24

Als ik ergens zo van gebaald heb was het wel toen bleek dat Frum ataxie heeft, ik vond zijn veulen topics altijd zo leuk. Meid geniet zolang het kan en wat een prachtige combi zijn jullie twee!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:25

Geweldig dit! Ik volg jullie al vanaf de Frummelvanger, ik vond het zo erg toen ik het las over zijn ataxie..

Maar super gedaan _/-\o_

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:35

_/-\o_ Prachtig gewoon...kan het niet anders noemen. Het filmpje is ook zo mooi ! Lekker baldadig jochie tegen de andere paarden }>
Loopt beter dan veel anderen van die leeftijd zonder ataxie... :j
Nog veel succes samen !
Laatst bijgewerkt door Pandora2 op 21-09-14 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

LileNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:35

Mooi om te zien! Voorbeeld voor velen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:38

ik heb hem al vaak gezien maar denk ik nog nooit gereageerd. Maar wil het nu toch eens zeggen: 'wat een gave bok is het toch'!! Ben ook wel Johnson fan maar toch :-)
Ongelooflijk gave uitstraling heeft hij !

Ik heb het filmpje helemaal uitgekeken, gave muziek erbij ook !

Succes saampjes !!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:39

De SuperFrummel. Wat gaaf om te zien!

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:42

Wauw, wat een mooi filmpje! Knap dat je door hebt gezet!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:48

Ik heb je topic toendertijd altijd al gevolgd, en wat een prachtig topic is dit.
Hoe is het ook mogelijk dat je het filmpje niet kunt afkijken?! Prachtig en ontroerend filmpje!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:51

Wat heb je dat mooi geschreven! Frum is een knapperd en jij zit er super netjes op!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:52

Prachtig! Wat is frum een ontzettend knap paard.

eiber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:52

Prachtig verhaal....wat een emoties delen jullie inmiddels. Ik heb heel veel bewondering voor de manier waarop je alles met Frum doet. Met zoveel plezier en met veel inlevingsvermogen.
Ik moet er niet aan denken hoe jullie wedstrijddebuut zou zijn verlopen als je niet al zoveel tijd had gestoken in zijn stressbestendigheid en zijn schrikkerigheid.
Jullie zijn een echt team, elkaars partner in voor -en tegenspoed.

gezienanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:54

Wat een geweldig filmpje! Heel tof verhaal! Hoop dat jullie samen nog veel mee mogen maken!