voor de bokkers die het filmpje helemaal hebben gezien! Had ik niet verwacht! En super leuke reacties 
Ik schrik ook nog steeds van de slechte beelden. Het gekke is dat hij in plaats van zijn voorbenen kruisen nu een tic heeft met zijn hoofd. Op zich een verbetering, want hij beschadigt zichzelf nu niet meer zo. Bol staan doet hij nog wel. Het is helaas niet zo dat het nu nooit meer voorkomt. Bij stress kan hij nog heel slecht worden. En hij heeft twee flinke krampbenen, dat helpt ook niet.
MamaMiesje schreef:Lekenvraag: werkt dat avontuur nog lang na bij Frum, of is het alleen op het moment zélf?
Deze wedstrijd niet. Dit is 'normale' kijkerigheid voor Frum. Maar laatst waren ze met grondwerk bezig in onze tuin en toen is Frum zo spastisch geworden met opzadelen (o wee als iets anders is dan normaal), dat hij met een achterbeen in een waterbak is gaan staan. Vraag me niet hoe hij dat voor elkaar kreeg. Dan is hij over de zeik. Zelfs ik vond het niet heel grappig meer met rijden (steigeren en bokken), want ik voelde dat ik het niet goed meer uitzat en ik wil liever niet nog een keer op mijn rug vallen. De dagen daarna werkt het helaas nog door. Dat duurt even.
Gabbe schreef:Ben ook zwaar jaloers dat jij nog mag rijden na je gebroken rug

Knakker schreef:leuk verslag, gefeliciteerd met je succes.
Leuk paard, leuk type, denk om zijn buik-vetjes

Hij is al zeer compact en nu ook nog zeker 50 kg te dik.
Ik doe mijn best! Hij is helaas heel erg fors geworden in de maanden rust. Zeker toen mijn moeder de paarden kwam verzorgen toen ik met mijn rug vrijwel alleen op bed lag.
_Anna schreef:hij toont minstens 10 cm groter!
Ik vrees dat het zo lijkt omdat hij te dik is
_clau_1991 schreef:Want je kan er nu bijna niet meer onderuit om niet vaker te gaan

Hij is helaas niet te vervoeren, anders hadden we een keer een poging gewaagd! Nu blijft het bij wedstrijden op loopafstand. Dat is er 1 per jaar, hooguit 2.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 21-09-14 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt