. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Percy schreef:Niet aanvallend bedoeld Wilmatje: zoals je het schreef sloeg het op België en niet op de specifieke stal maar dan heb je het blijkbaar wat fout geformuleerd. Kan gebeuren.
. 

Percy schreef:Misschien moet je je dan toch nog even verdiepen in de Nederlandse taal maar mij boeit het niet om mijn gelijk te halen. Wel jammer dat er weer hier een mindere hengst op een mindere merrie gezet wordt. Eerst was het een dekhengst, nu is het zomaar een hengst die toevallig zijn ballen nog heeft. Dit gebeurt aan de lopende band en daar zit ik niet mee maar wees daar dan wel eerlijk over.

Percy schreef:Misschien moet je je dan toch nog even verdiepen in de Nederlandse taal maar mij boeit het niet om mijn gelijk te halen. Wel jammer dat er weer hier een mindere hengst op een mindere merrie gezet wordt. Eerst was het een dekhengst, nu is het zomaar een hengst die toevallig zijn ballen nog heeft. Dit gebeurt aan de lopende band en daar zit ik niet mee maar wees daar dan wel eerlijk over.
Fiffill schreef:Ben benieuwd hoe hij er straks uit ziet. Zou hier persoonlijk niet mee dekken...Percy schreef:Misschien moet je je dan toch nog even verdiepen in de Nederlandse taal maar mij boeit het niet om mijn gelijk te halen. Wel jammer dat er weer hier een mindere hengst op een mindere merrie gezet wordt. Eerst was het een dekhengst, nu is het zomaar een hengst die toevallig zijn ballen nog heeft. Dit gebeurt aan de lopende band en daar zit ik niet mee maar wees daar dan wel eerlijk over.
Moeilijk hè, toegeven dat je verkeerd gelezen/geïnterpreteerd hebt.