Hey wat leuk! Onze mannen in uitgelicht!
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! We zijn ook ontzettend blij met deze prachtige plaatjes van beide zilveren mannen! 
EquiPhoto schreef:Het waren twee super modelletjes!
Het was ook super leuk en gezellig! De foto's zijn prachtig geworden, alle eer naar jou Jill! Super bedankt! 
pinkie87 schreef:Mooie foto's!
Mag ik je tip geven canvas is heel mooi maar niet zo strak. Persoonlijk zelf zou ik ander materiaal kiezen om ze op af te laten drukke!
Bedankt voor de tip! Ga me d'r eens in verdiepen! Punt wat zeker is, is dat beide heren mega groot met een foto in de woonkamer gaan komen hihi! 
nijland schreef:Zou een gaaf tweespan zijn als ze even groot zijn

Ze lopen beide super in enkelspan voor de wagen. Qua maat zou het kunnen in dubbelspan (86cm en 88cm) maar qua gangwerk helaas totaal niet.. Velvet is veel ruimer in z'n gang en compleet anders dan Sueno.
Plus het feit dat beide heren elkaars bloed wel kunnen drinken (concurrentie ten top) vandaar ook geen foto van mij met de mannen samen. Durfde dat al niet aan dus dubbelspan al helemaal niet..
Wie weet wat de toekomst brengt en wennen ze nog aan elkaar maar heb deze wens voorlopig even aan de kan geschoven en blijf ze lekker enkelspan rijden.