Wauw! Alle foto's zijn echt top! Je paard doet ook echt een heleboel voor jou dat straalt eraf, net als het plezier! Kleine tip: Probeer zelf wat meer te ontspannen met de spring/cross oefeningen. Hij vindt het leuk en jij vindt het ook leuk tenminste als ik de foto's mag geloven!
Wauw wat een leuke positieve reacties allemaal ! Heel erg bedankt!!
Ik moet hem op sommige momenten inderdaad meer ruimte geven op de sprong, maar hier wordt aan gewerkt. We zijn het weer aan het oppakken namelijk. Vandaar ook de spanning die er af en toe is bij het springen en crossen. Rubio kan het makkelijk alleen moet ik nog wat stoerder worden daarin
Ja het is een mindset, ik ben ooit heel hard gevallen met een haflingerhengst toen ik heel moedig 1.30 wilde gaan springen. Nooit bang, zag geen gevaar. Ik weet alleen niks meer van de gang van zaken af. Ik kreeg een staander onder mijn cap op mijn voorhoofd en ben afgevoerd. Jaren later ben ik paarden gaan trainen voor een fokker die hoogwaardige springpaarden fokte. De eerste paar maanden alleen maar dressuur gereden maar ja, het waren springpaarden dus er moest uiteindelijk ook gesprongen worden. De fokker kon wegens problemen niet meer zelf rijden maar hij heeft mij daarin heel fijn begeleid. Het was voornamelijk routine waardoor je je weer zekerder gaat voelen boven en vooral voor de sprong. Gewoon lekker veel gaan doen en geen dingen doen die je te spannen vindt. Gewoon opbouwen. Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen want jullie zijn echt een leuke combinatie!
Hee daar is rubio weer! Wat leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad op de instuctie week! En heel tof dat het zo lekker gaat in de L2, ga zo door zou ik zeggen! Jullie zijn een supercombinatie!
Voor de keuze les kon je kiezen uit: 1. 20 minuten privé les dressuur 2. Een dressuurproef rijden met begeleiding 3. Een parcours springen onder begeleiding 4. Crossles
Ik heb toen voor de dressuurproef gekozen omdat ik vond dat ik daar het meeste aan had.