Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rubber_Duck schreef:Oh ja ik weet nog wel dat je haar voor het eerst showde! Wat is ze mooi geworden! En wat toont ze al groot onder jou zeg. Hoe groot is ze nu? Ben benieuwd wat voor mooi veulen er uit komen gaat!
JuliaKamm schreef:Wauw wat een knapperd![]()
Ik denk dat jullie ver gaan komen? Ga je ook wedstrijden starten met haar?
Cynthia82 schreef:Ik ga de komst van dit veulentje zo verschrikkelijk volgen!!
Ze sprak mij eerlijk gezegd niet echt aan toen ik haar foto's voor het eerst zag. Je had je prachtige gele Special verkocht en een donkere valk teruggekocht. Maar kijk haar nu eens, wát een prachtige merrie!!
Enne, jezelf terugzien in paardenvorm ken ik maar al te goed. Héél frustrerend...
En knappe papa heb je uitgekozen, ik ben zo benieuwd!!!
Was Fi maar vast drie
xoranlover schreef:Wat een knappe merrie. En die papa is ook al zo gaaf (merrie is gaver)
Hoe heet de papa?
Lauura schreef:(weer) Knap werk verricht!! Mooi dier hoor, lijkt echt special!
Moniquex schreef:Mooie foto's van je knappe NWR merrie!Leuk die ontwikkeling van dat jonge spul!
Qua kleur ontwikkeling en model heeft ze veel weg van mijn valkje, zijn echt toverballen met dat sooty, maar is wel een hele warme tint! Kwam er toevallig laatst achter dat mijn merrie uit dezelfde moederlijn als jouw merrie komt, zie ik er wel in terugSpecial vond ik meer neigen naar zijn vader, je merrie heeft mooi dat lang gelijnde van moederskant!
Nicole schreef:Hey wat leuk zeg! Zijn ze dus familie! Als Miertje ook nou Z gaat lopen straksMaar precies wat je zegt, Mierela der moeder was ook wat langer en Special was veel compacter (gedoe met zadels) en bij haar past mijn zadel nu weer top
Ze is inderdaad echt een toverbal! Ben benieuwd hoe jou merrie er geschoren uitziet
Moniquex schreef:Nicole schreef:Hey wat leuk zeg! Zijn ze dus familie! Als Miertje ook nou Z gaat lopen straksMaar precies wat je zegt, Mierela der moeder was ook wat langer en Special was veel compacter (gedoe met zadels) en bij haar past mijn zadel nu weer top
Ze is inderdaad echt een toverbal! Ben benieuwd hoe jou merrie er geschoren uitziet
Komt vast goed als ik lees hoe makkelijk het gaat, zo was die van mijn ook! De moeder van je merrie is een zusje vd oma van die van mijn, kijk maar via allbreed. Ik heb haar nog nooit geschoren, met binnenstal en dekens kort houden dan krijg je die donkere grauwe kleur er niet op![]()
Toydoll schreef:Jij hebt echt veelste lang geen fotos getoond FOEI!!!
Ongelovelijk hoe jij die merrie weer omgetoverd hebt tot een gouden pony. Ik baalde toen je Special verkocht, wat een prachtig paard was dat, hij had de X-factor. En Mier leek niet zo mooi op die eerste fotos, wel super gangen natuurlijk, maar niet dat 'het'Maar jeeeeeeeeeeeeeeej wat heb jij weer je magie losgelaten!
She's a damn beauty!!!!
Had ik maar zo'n geluk met die beesten
zimbabwe schreef:Ik dacht eerst dat je foto's zou plaatsen van het bandageren dat uit de hand was gelopen, lol.. niets is minder waar, wat een knap dier!