Mummy in wording! Valk toverbal merrie Ald Feart's Mierela

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:50

Oh ja ik weet nog wel dat je haar voor het eerst showde! Wat is ze mooi geworden! En wat toont ze al groot onder jou zeg. Hoe groot is ze nu? Ben benieuwd wat voor mooi veulen er uit komen gaat! :)

JuliaKamm

Re: Mummy in wording! Valk toverbal merrie Ald Feart's Mierela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:51

Wauw wat een knapperd :9
Ik denk dat jullie ver gaan komen? Ga je ook wedstrijden starten met haar? :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:54

Prachtig merrie heb je daar en een heel knappe paps van het veulen.

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:59

Ik ga de komst van dit veulentje zo verschrikkelijk volgen!!

Ze sprak mij eerlijk gezegd niet echt aan toen ik haar foto's voor het eerst zag. Je had je prachtige gele Special verkocht en een donkere valk teruggekocht. Maar kijk haar nu eens, wát een prachtige merrie!!

Enne, jezelf terugzien in paardenvorm ken ik maar al te goed. Héél frustrerend... :+

En knappe papa heb je uitgekozen, ik ben zo benieuwd!!!

Was Fi maar vast drie :D

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:00

Wat een knappe merrie. En die papa is ook al zo gaaf (merrie is gaver :P )

Hoe heet de papa?

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:08

Staat in het onderschrift :)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 21:00

(weer) Knap werk verricht!! Mooi dier hoor, lijkt echt special!

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 21:40

Mooie foto's van je knappe NWR merrie! ;) Leuk die ontwikkeling van dat jonge spul!
Qua kleur ontwikkeling en model heeft ze veel weg van mijn valkje, zijn echt toverballen met dat sooty, maar is wel een hele warme tint! Kwam er toevallig laatst achter dat mijn merrie uit dezelfde moederlijn als jouw merrie komt, zie ik er wel in terug *D Special vond ik meer neigen naar zijn vader, je merrie heeft mooi dat lang gelijnde van moederskant!

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 00:39

Wat is ze toch knap! Ik had gehoopt dat ze zo onder die vacht uit kwam. Ze had toen al iets bijzonders en dat dat zo is bewijzen de foto's nu wel weer! Super knappe dame heb je daar <3

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 09:31

Rubber_Duck schreef:
Oh ja ik weet nog wel dat je haar voor het eerst showde! Wat is ze mooi geworden! En wat toont ze al groot onder jou zeg. Hoe groot is ze nu? Ben benieuwd wat voor mooi veulen er uit komen gaat! :)

Ze is 1.48 :) maar ik ben maar een smurfje van 1.57/1.58 daarbij korte pootjes dus ik pas makkelijk op de pony's

JuliaKamm schreef:
Wauw wat een knapperd :9
Ik denk dat jullie ver gaan komen? Ga je ook wedstrijden starten met haar? :D

Ik hoop oktober zo af en toe een wedstrijdje met haar mee te kunnen pakken :) tot en met eind januari en dan zwangerschap verlof :')

Cynthia82 schreef:
Ik ga de komst van dit veulentje zo verschrikkelijk volgen!!

Ze sprak mij eerlijk gezegd niet echt aan toen ik haar foto's voor het eerst zag. Je had je prachtige gele Special verkocht en een donkere valk teruggekocht. Maar kijk haar nu eens, wát een prachtige merrie!!

Enne, jezelf terugzien in paardenvorm ken ik maar al te goed. Héél frustrerend... :+

En knappe papa heb je uitgekozen, ik ben zo benieuwd!!!

Was Fi maar vast drie :D

Herkenbaar hoor!! Ik moest ook weer even wennen aan idee, ik was inderdaad Special gewend en die was toch even stukkie anders maarja knopje omzetten en denken ach Special was ook niet de knapste toen ik hem kocht, had natuurlijk wel gehoopt dat ze wat lichter zou worden, had er namelijk altijd een hard hoofd in en dacht dat ze echt HEEL donker zou blijven maar ze kleurt aardig goed bij al is ze nog een stukkkkk donkerder dan Special haha.

Ja ik kan ook niet meer wachten tot het veulentje :):) Fi is nu toch een jaarling? :)

xoranlover schreef:
Wat een knappe merrie. En die papa is ook al zo gaaf (merrie is gaver :P )

Hoe heet de papa?

Hesselteichs Golden Dream :) Duitse pony hengst

Lauura schreef:
(weer) Knap werk verricht!! Mooi dier hoor, lijkt echt special!

Ze heeft zo af en toe haar momenten dat ze echt wel iets van hem weg heeft maar toch zag je kwa hoofd dat Special echt een hengsten hoofd had en Mierela echt weer het dammetje is.

Moniquex schreef:
Mooie foto's van je knappe NWR merrie! ;) Leuk die ontwikkeling van dat jonge spul!
Qua kleur ontwikkeling en model heeft ze veel weg van mijn valkje, zijn echt toverballen met dat sooty, maar is wel een hele warme tint! Kwam er toevallig laatst achter dat mijn merrie uit dezelfde moederlijn als jouw merrie komt, zie ik er wel in terug *D Special vond ik meer neigen naar zijn vader, je merrie heeft mooi dat lang gelijnde van moederskant!

Hey wat leuk zeg! Zijn ze dus familie! Als Miertje ook nou Z gaat lopen straks :P Maar precies wat je zegt, Mierela der moeder was ook wat langer en Special was veel compacter (gedoe met zadels) en bij haar past mijn zadel nu weer top :') Ze is inderdaad echt een toverbal! Ben benieuwd hoe jou merrie er geschoren uitziet! hahah

Iedereen ontzettend bedankt voor de berichten :D

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 09:37

<3 Wauw wat is ze opgeknapt! Ze zit echt mooi in haar vacht. En dat kleurtje :~

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 11:15

Wauww wat is ze knap geworden zeg en wat loopt ze gaaf ohz! <3
Ik ben echt heel benieuwd naar het veulen, maar dat kan niet anders dan knap worden :D

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 12:28

Nicole schreef:
Hey wat leuk zeg! Zijn ze dus familie! Als Miertje ook nou Z gaat lopen straks :P Maar precies wat je zegt, Mierela der moeder was ook wat langer en Special was veel compacter (gedoe met zadels) en bij haar past mijn zadel nu weer top :') Ze is inderdaad echt een toverbal! Ben benieuwd hoe jou merrie er geschoren uitziet

Komt vast goed als ik lees hoe makkelijk het gaat, zo was die van mijn ook! De moeder van je merrie is een zusje vd oma van die van mijn, kijk maar via allbreed. Ik heb haar nog nooit geschoren, met binnenstal en dekens kort houden dan krijg je die donkere grauwe kleur er niet op :o :+

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:08

Jij hebt echt veelste lang geen fotos getoond FOEI!!!

Ongelovelijk hoe jij die merrie weer omgetoverd hebt tot een gouden pony. Ik baalde toen je Special verkocht, wat een prachtig paard was dat, hij had de X-factor. En Mier leek niet zo mooi op die eerste fotos, wel super gangen natuurlijk, maar niet dat 'het' ;-) Maar jeeeeeeeeeeeeeeej wat heb jij weer je magie losgelaten!
She's a damn beauty!!!!

Had ik maar zo'n geluk met die beesten :+

iloveSansho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 15:35

Wauw zeg, wat een beauty!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:56

Nou, het is je echt gelukt om deze ook prachtig te maken! :D
Fi is inderdaad een jaarling nu :j

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:03

Ik dacht eerst dat je foto's zou plaatsen van het bandageren dat uit de hand was gelopen, lol.. niets is minder waar, wat een knap dier!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:30

_O- _O- Zo lees ik hem ook iedere keer hoor: Mummy :')

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 10:49

Moniquex schreef:
Nicole schreef:
Hey wat leuk zeg! Zijn ze dus familie! Als Miertje ook nou Z gaat lopen straks :P Maar precies wat je zegt, Mierela der moeder was ook wat langer en Special was veel compacter (gedoe met zadels) en bij haar past mijn zadel nu weer top :') Ze is inderdaad echt een toverbal! Ben benieuwd hoe jou merrie er geschoren uitziet

Komt vast goed als ik lees hoe makkelijk het gaat, zo was die van mijn ook! De moeder van je merrie is een zusje vd oma van die van mijn, kijk maar via allbreed. Ik heb haar nog nooit geschoren, met binnenstal en dekens kort houden dan krijg je die donkere grauwe kleur er niet op :o :+

Af en toe ziet ze nog wel spoken maar dat is de eerste 5 min daarna loopt ze zoooo fijn <3 Klopt special had ik in de winter ook super strak in het haar zitten echt super fijn _/-\o_ hopelijk heeft ze dat het zelfde ik begin ook vaak vroeg met dekens (nu alweer zomerdek op haha) Ja ik hoop haar beetje dit kleurtje te laten houden al denk ik dat ze nog wel weer donkerder word :P maar super leuk dat zo dicht familie is! :)

Toydoll schreef:
Jij hebt echt veelste lang geen fotos getoond FOEI!!!

Ongelovelijk hoe jij die merrie weer omgetoverd hebt tot een gouden pony. Ik baalde toen je Special verkocht, wat een prachtig paard was dat, hij had de X-factor. En Mier leek niet zo mooi op die eerste fotos, wel super gangen natuurlijk, maar niet dat 'het' ;-) Maar jeeeeeeeeeeeeeeej wat heb jij weer je magie losgelaten!
She's a damn beauty!!!!

Had ik maar zo'n geluk met die beesten :+

Hahah sorry, zoveel dingen gedaan en druk druk druk.. :') zal beloven vaker foto's te gaan maken hahah.
Het was voor mij ook een complete omschakeling en miste Special veel vooral als ik keek naar het karakter hoe special op dat moment was dat ie weg ging en Mierela net kwam pff 8)7 Nu trekt ze gelukkig goed bij maar het is een echte dame met op hol geslagen hormonen op dit moment :') Maar dan zie ik de foto's en dan straal ik weer en denk ik ja alle werk ik niet voor niks geweest haha..

zimbabwe schreef:
Ik dacht eerst dat je foto's zou plaatsen van het bandageren dat uit de hand was gelopen, lol.. niets is minder waar, wat een knap dier!

Hahah ja sorry had beetje verkeerd verwoord :') Dank je wel :D

Iedereen bedankt voor reageren <3

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:31

Wauw wat is het toch een plaatje <3