Essie wist het, ze ging zo makkelijk de trailer op. Het is goed zo, de keuze die je gemaakt hebt is de aller-, aller- allerbeste.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terpentijn schreef:Oeff... heb de andere topics ook gevolgd, nu was het dan zo ver.
Jij was moe, maar ik denk dat Estada ook moe was, moe van het leven TS, en ze daarom zo makkelijk in te laden was.
Gelukkig is ze kalm, snel en vredig heengegaan. Zij heeft nu eeuwige rust.
Voor jou zal die innerlijke rust nog moeten komen, mettertijd, dat kan nog wel even duren.
Heel veel sterkte voor nu en de komende periode.
Het gemis moet enorm zijn, maar troost je een beetje met de gedachte dat Estada verdere pijn en geworstel met het leven bespaard is gebleven... en dat kon alleen jij maar voor haar doen!
Amaryllis schreef:Nou pff.. Wat heb je dat prachtig neer weten te zetten. Ik denk dat wanneer je over een half jaar jouw openingspost terugleest dat je heel trots kan zijn op de tijd die geweest is en de keuze die je voor jullie samen hebt gemaakt.
Voor nu is er vooral verdriet en leegte, wat logisch, begrijpelijk maar vooral ontzettend kl*te is. Ik heb hier op een stomme maandagmorgen op kantoor flink zitten huilen om jouw verhaal. Je mag trots op jezelf zijn: jouw Estada mag trots zijn op zo'n liefdevolle en verstandige eigenaresse als jij!