Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
senna21 schreef:Ik zou een waarschuwingsbord ophangen bij het hek.
zoiets als: de pony niet aanraken ivm exceembehandeling, politie word ingeschakeld
Joolien schreef:Even marktplaats afspeuren of er ineens een exceemdeken wordt aangeboden bij jou in de buurt
terpentijn schreef:Zou een oproep doen op Facebook enz. met evtl een foto van dat halster waar "Ottie" op stond, evtl.ook op Bokt en andere media zetten.
Er is vast en zeker iemand die het de naam herkent in combinatie met kleur e maat van het halster.
Dan weet je ieg van wie dat afkomstig is, en heb je een lead om verder te zoeken.
NathalietjeB schreef:dat is idd wel een goeie idd de spullen op foto op fb te zetten met een oproepje...
qua dorp mijn paard staat eigenlijk net buiten 2 dorpen op een tussen weg tussen de 2 dorpen alkmaar en egmond
ook mijn land/stal genoot heeft voor mij rond gekeken voor mijn deken maar helaas.
ben ook bang dat ik de deken niet meer ga terug vinden...
ondertussen camera besteld dus die is op komst
helaas heb al gezocht op naam zelfs op google en kom enkel uit op 1 of ander heel duur dressuur paard
Arafiore schreef:NathalietjeB schreef:dat is idd wel een goeie idd de spullen op foto op fb te zetten met een oproepje...
qua dorp mijn paard staat eigenlijk net buiten 2 dorpen op een tussen weg tussen de 2 dorpen alkmaar en egmond
ook mijn land/stal genoot heeft voor mij rond gekeken voor mijn deken maar helaas.
ben ook bang dat ik de deken niet meer ga terug vinden...
ondertussen camera besteld dus die is op komst
helaas heb al gezocht op naam zelfs op google en kom enkel uit op 1 of ander heel duur dressuur paard
sta je aan de hoeverweg?

miezelke schreef:misschien is de eignaar van dat hele dure dressuurpaard zijn/haar leventje wat beu en op zoek naar een andere uitdaging?