Onverstoorbare Cadiz @ schriktraining bij Suelza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:53

Ziet er leuk en ontspannen uit. Gaat helemaal goed komen :D

Christelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:14

Myour schreef:
Vind t toch wel spannend hoor! Eerste keer officieel, maar iig op een plek waar we al eens zijn geweest :) hoe zit t nou met jouw startpas? :P

Ja dat snap ik! Gaat vast wel goed komen :j Ik ga hem aanvragen hoor! maar ff kijken welke startpas ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:19

Wat leuk zeg, en zo te zien hebben jullie je er dapper doorheen geslagen, bomproef combi nu? Die twee kleine trainingsfoto's zien er ook prettig uit zeg. Veel succes op jullie debuut, komt helemaal goed zo!
Ook fijn om te lezen dat het goed gaat met Kaspar :)

Myour

Re: Onverstoorbare Cadiz @ schriktraining bij Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 09:24

Ik heb een gelimiteerde genomen omdat ik toch 1x per maand wil gaan starten, daarmee mag je vanaf oktober onbeperkt :) scheelt toch weer kosten. Maar iig alvast succes gaat helemaal goedkomen met jullie Christel!

Wildwings hij is vrij onderdanig en heeft dus leiding nodig. Zit echt geen kwaad in maar als je zelf dingen gaat 'zoeken' dan wordt hij ook onzeker. Heb nu veel gewerkt aan mn eigen houding naar Cadiz toe en nu ik er zelf gewoon zelfverzekerd op zit kijkt ie idd eigenlijk nergens naar :) echt een heel fijn paard om mee te werken, hij is wat dat betreft net een spiegel :j
En bedankt! Ben ook blij dat Kas zo'n fijn thuisje heeft, ook geen last meer van zn zomereczeem daar!

iloveSansho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:03

Over BomProof paarden gesproken, haha! Die van mij had allang 3 km verderop gestaan.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 08:39

Zoooooo wow, die is cool en dapper! Stoer paard hoor.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:02

Zo dat is een koele kikker! :j

Leuk paard en volgens mij ga je er nog heel veel plezier mee krijgen!

Zie trouwens dat je een naamgenoot bent! Ik heet ook Franca :+ :D

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 17:57

Leuke reacties weer :D vandaag heeft ie zich ook weer 'stoer' getoond... De open deur van de binnenbak werd bewaakt met bakkaboutertjes.. :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 11:30

Ziet er goed uit!

Word altijd beetje jaloers van zo'n foto's, mijn paard is zo schrikachtig als wat (zit in karakter). Lig er zo vaak bijna langs.. de ene keer vanwege een waaiende rietpluim, of dan weer omdat ze schrikt van haar eigen scheet.. -O-

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-14 16:44

Als je in de buurt zit (of misschien ook niet haha) zou ik zeker eens naar Suelza gaan! Zij geeft echt fijne begeleiding om daar mee te leren omgaan en ook voor het paard. En ook gaat m'n dank uit naar m'n eigen instructrice die me ook veel geleerd heeft wat houding betreft, dat heeft bij Cadiz in elk geval veel verschil gemaakt. Bij hem zit het ook wel in het karakter maar duidelijke leiding geeft echt een wereld van verschil :)
Al denk ik dat Suelza bij veel mensen en paarden wel verschil kan maken!