Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) heb ik gewoon op Google gezocht met als zoekopdracht: Frieserhästar på Öland, Zweeds voor Friese paarden op Öland. Ik kreeg een Facebookpagina van een Duitse mevrouw (wat haar achteraf bleek te zijn) die al een aantal jaar in Zweden equitherapeut en schrijfster is. Mijn onderbuikgevoel zei dat dit haar wel eens kon zijn, ik heb toen contact opgenomen met Svenska Frieserhästföreningen, zij waren heel erg behulpzaam! Ik heb alle 5 (waarvan er eentje ook gewoon Nederlands sprak
Ik braaf Engels mailen, krijg ik Nederlands antwoord
) contactpersonen die op die website stonden gemaild, en van alle 5 kreeg ik een zeer begripvol mailtje terug, en bijna alle 5 zeiden ze hetzelfde. Dit was dezelfde mevrouw als van die Facebook pagina. Toen heb ik haar persoonlijke FB-pagina opgezocht en haar een bericht gestuurd met het verhaal, toen toegevoegd als vriend en zo in contact gekomen

Ben ook heel blij!
Bedankt
Verder wil ik gaan lessen en misschien, ooit in de verre toekomst een veulentje fokken
Maar dan spreken we toch al wel over de verre toekomst

Maar je hebt je naam veranderd, maar ik heb het natuurlijk ook in de groepsapp verteld
Faal haha, maar dankjewel 
Maar dat maakt niet uit, zolang je het maar snapt
Als je dat dan leest dan heb ik al helemaal geluk gehad!
Mijn moeder was regelmatig mee naar stal, en deze zomer zou ze ook weer eens rijden (ze heeft ooit 1x gereden, maar toen kreeg ze reuma waardoor het niet meer zo soepel verliep), want op Wikje durfde ze het wel aan waren haar eigen woorden. Dus dat kan nu ook lekker doorgaan