Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik start de regio nog en hopelijk het NK nog in het M1. Als ik dan nog mag, wil ik 1 leuk concours in het M1 nog rijden. Mijn idee is nu om daarna lekker een paar maandjes thuis te blijven en voor het Z te trainen. Als hij er klaar voor is met de winterkampioenschappen Z te starten. Is hij er nog niet klaar voor, doen we het wat later. Weet niet of ik het zie zitten die rot M2 proeven in 20 * 40 baan te rijden met deze reus. In de 20 * 60 heb je lekker de ruimte 

__Astrid schreef:Mies wat doe je me aan! Straks moet in echt nog naar Ermelo komen! Nee super hard gefeliciteerd! Je harde werk wordt terecht beloond!

Nooit gedaan ook. Heb wel een onwijs fijne instructrice die mij al jarenlang (bijna 20 jaar...) door dik en dun steunt, begeleidt en traint. Zij weet altijd het beste en maximale uit mijzelf en de paarden die ik rijd te halen. Met de grote vos uit mijn profiel heeft ze ons tm het Z gekregen, met Veer in 2 jaar tijd van L1 tm Z1 (alle klasses doorlopen en een veulenpauze gehad in die 2 jaar) En nu met Bo zijn we ook goed op weg.
heel fijn als je die klik heb met iemand. Heb die ook altijd gehad met mijn instructrice en als ik ooit weer rij ga ik ook zeker terug naar haar!

Remember schreef:Gefeliciteerd Michelle, je bent heerlijk bezig met 'm! Het sympathieke en vriendelijke beeld spreekt ook mij elke keer erg aan. Gewoon lekker doorgaan zo en knallen op de regio!!

Ayasha schreef:Gefeliciteerd! Wat een verschil en wat een knap paard!
Heerlijke jury ook! Schoot in de lach bij het zien van die smileys!
Hoe voelt dat nou, zo twee 9'ns op je protocol?
En dan te bedenken dat ik de beste mevrouw bij het aanmelden voor de proef maar chagrijnig vond... 
Voor beide gebroken lijnen en het afgroeten. Dat zijn wel een paar sterke punten van ons. Gebroken lijnen heb ik eigenlijk altijd wel al 8en voor en afgroeten ook. Vorige keer ook al een 9 voor het afgroeten.