Clinic van Danielle van Mierlo met Storm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Faringo

Re: Clinic van Danielle van Mierlo met Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 12:02

Ja hij geniet en is ook flink rondgeribt en van het meer oudere type dus echt het model sporthaf zal hij nooit worden. Hij is qua vacht en bespiering wel een stuk beter geworden. Ben gewoon blij met hoe hij er nu uit ziet en hoe hij het doet :-).

Eef93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 17:48

Faringo schreef:
Dan mag jij even verklappen wie je bent ☺

Diegene die Danielle van Mierlo heeft laten komen, jajaja de leukste van stal :D ;) : EVA VAN HERNEN. haha nee hoor grapje;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:10

Nies_ schreef:
Ik wil niet de boeman zijn, maar vind hem wel vreselijk dik. Ik zou hem echt flink wat af laten vallen, is niet alleen gezonder, ziet er ook mooier uit en je zult zien dat het ook fijner is als je hem aan het werk zet. Het lichaam kan dan fijner buigen zonder dat het allemaal in de weg zit. Vind het er nu over het algemeen ook vrij strak en gespannen uit zien.

Gevaarlijk dik is die niet en een paard het buten staan en wei afnemen hoort niet. Lekker laten genieten het land seizoen ipv ophokken om dun te krijgen. Zolang ze gewoon ernaast beweging krijgen is het prima.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 08:42

Eef93 schreef:
Faringo schreef:
Dan mag jij even verklappen wie je bent ☺

Diegene die Danielle van Mierlo heeft laten komen, jajaja de leukste van stal :D ;) : EVA VAN HERNEN. haha nee hoor grapje;)

Whahahaha ik vermoede het al ;-). Heb je super geregeld hoor! Was een zeer geslaagde dag!!

Nou daar ben ik het volledig mee eens Marlis. Hij heeft er gisteren zelf wel weer voor gezorgd dat hij zijn beweging kreeg met mij als een schepje door het zand er achteraan :Y)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:47

Marlis schreef:
Nies_ schreef:
Ik wil niet de boeman zijn, maar vind hem wel vreselijk dik. Ik zou hem echt flink wat af laten vallen, is niet alleen gezonder, ziet er ook mooier uit en je zult zien dat het ook fijner is als je hem aan het werk zet. Het lichaam kan dan fijner buigen zonder dat het allemaal in de weg zit. Vind het er nu over het algemeen ook vrij strak en gespannen uit zien.

Gevaarlijk dik is die niet en een paard het buten staan en wei afnemen hoort niet. Lekker laten genieten het land seizoen ipv ophokken om dun te krijgen. Zolang ze gewoon ernaast beweging krijgen is het prima.

Ja, want ik zeg ook echt dat ze m in een hok moet duwen _O-

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 09:00

Nee dat zei je ook niet hoor, maar je snapt het idee er achter. Heb 'm liever wat molliger dan binnen

Eef93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:11

Faringo schreef:
Nee dat zei je ook niet hoor, maar je snapt het idee er achter. Heb 'm liever wat molliger dan binnen

Zoo is het an! En stormpiee ziet er gewoon lekker gezond uit! En waar zou hij dik van moeten worden? Dream haar manen :D :D :D :D :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 12:14

Nou inderdaad Eva zullen inderdaad de manen van Dream zijn, want van die enorme hoeveelheid gras zal het niet zijn _O- _O- _O- _O-