Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Ik wil niet de boeman zijn, maar vind hem wel vreselijk dik. Ik zou hem echt flink wat af laten vallen, is niet alleen gezonder, ziet er ook mooier uit en je zult zien dat het ook fijner is als je hem aan het werk zet. Het lichaam kan dan fijner buigen zonder dat het allemaal in de weg zit. Vind het er nu over het algemeen ook vrij strak en gespannen uit zien.
Eef93 schreef:Faringo schreef:Dan mag jij even verklappen wie je bent ☺
Diegene die Danielle van Mierlo heeft laten komen, jajaja de leukste van stal![]()
: EVA VAN HERNEN. haha nee hoor grapje;)
Marlis schreef:Nies_ schreef:Ik wil niet de boeman zijn, maar vind hem wel vreselijk dik. Ik zou hem echt flink wat af laten vallen, is niet alleen gezonder, ziet er ook mooier uit en je zult zien dat het ook fijner is als je hem aan het werk zet. Het lichaam kan dan fijner buigen zonder dat het allemaal in de weg zit. Vind het er nu over het algemeen ook vrij strak en gespannen uit zien.
Gevaarlijk dik is die niet en een paard het buten staan en wei afnemen hoort niet. Lekker laten genieten het land seizoen ipv ophokken om dun te krijgen. Zolang ze gewoon ernaast beweging krijgen is het prima.