Tara aan het Werk !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

koetjeboe

Re: Tara aan het Werk !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 19:32

over het rijden heb ik verder geen commentaar, maar vind haar ook wat schaler geworden als ze was. op die eerste foto uit je vorige topic heeft ze meer kont voor mijn gevoel

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 00:29

Ook ik vindt je haflinger er wat schraal/bloot uitzien. Wat krijgt ze voor voer en hoeveel?
Verder zien de rijtechnische foto's er goed uit, op de reeds genoemde onderdelen na dan, en zo te zien hebben jullie veel plezier samen.

Amy02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:40

mooi paard
maar waarom geen cap?
maar blijf denken aan je handen verder rest ziet het er mooi uit jullie 2 /3

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:46

xLaraaj schreef:
Je gaat mij echt niet zeggen dat ik mijn paardje uitmergel.
Ze is al bijgekomen en heeft al heel wat spieren bijgekweekt sinds ik haar 4maanden geleden heb gekocht. Een paard dat zonder vet en spieren zit kan zichzelf ook niet zo dragen.

Mensen zijn nu eenmaal moddervette haflingers gewend, niks van aantrekken ;) Mijn fjord is nu na heel wat maanden rust te vet en ook ik heb al commentaar gehad dat ze te dun is. Zolang je geen botten ziet te zitten niet vet gaan mesten. Spieren mogen er inderdaad nog wat bij, maar die komen ook niet uit de lucht vallen. Gewoon lekker met dr bezig blijven, jullie zijn al goed op weg. :)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:55

Ik zie hier gewoon een paard in wording. Ik zie helemaal geen veel te mager paard. Ik heb zelf ook een haflinger met zo'n model. Je rijdt haar best goed maar inderdaad het vooroverzitten.. En ik zou je ellebogen wat meer langs je lijf dragen, voor mij was dat de oplossing die mijn handen nodig hadden.
Het komt vast helemaal goed met dit mooie paardje!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 10:01

Ik zie ook een paard dat spieren aan t kweken is, niet die broodmager is :n

Foto 3: heb ik een beetje het idee van zadel, waar ga je met het paard heen? Is hij niet te lang voor het beestje?
Verdere tips zijn al gegeven :j !

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 10:36

ik vind haar niet mager! iedereen is gewoon zo modder vette haflinger gewend.
verder vind ik het echt een heel knap beest

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 00:16

upendo schreef:
Oempf.. Mager ding.. :(:)

Ziet er best okay uit maar ik zou er eerst flink wat spieren op kweken door middel van longeren en grondwerk.

Ik ga hier deels in mee. Ook ik vind haar net aan de dunne kant , heus niet te dun. Maar net een graatje meer.. Snap heus wel dat ze in de spier opbouw etc tijd zit maar goed. Over je houding geef je zelf al je verbeter punten aan. Al lijkt het alsof je op de eerste foto heel ongelijk zit qua je beugels? En het naar voor leunen komt denk ik meer door het springzadel..

Beebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 00:40

Wat je ziet aan dit paardje, zijn 'lege darmen'. Ik denk dat je paardje gebaat is bij meer ruwvoer en minder krachtvoer. Dat komt z'n systeem ten goede. Paardje is echter niet mager.
Ik vind het een leuk Hafje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:45

xLaraaj schreef:
Je gaat mij echt niet zeggen dat ik mijn paardje uitmergel.
Ze is al bijgekomen en heeft al heel wat spieren bijgekweekt sinds ik haar 4maanden geleden heb gekocht. Een paard dat zonder vet en spieren zit kan zichzelf ook niet zo dragen.

Ik vind haar bij de flanken ook flink opgetrokken hoor.
Hoeveel ruw en kracht voer krijgt ze?

En daarnaast het stuk "Een paard dat zonder vet en spieren zit kan zichzelf ook niet zo dragen".
Ik zie dat nergens echt terugkomen op de foto, het stukje gedragenheid.