Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessah schreef:Oké en waarom verafschuwd hij dit? Sorry, kom misschien heel dom over.. Maar snap nog steeds de exacte werking niet van deze touwen.. Enige wat ik zag, en dus vanuit oordeel, was een paard wat vast gebonden benen had en heel overdreven zijn benen ervoor optilde.
Maar ik zag geen getrek aan die touwen van de benen, dus snap niet zo goed hoe dit nou werkt.. Of komt dat dan weer terug in die leidsels? Maar je ziet vanaf de kar toch nooit precies wat de goede timing is?
Ik ben echt een leek sorry
vicky schreef:Ik train ook weleens op dat deel van het strand en zie de combinatie regelmatig. Aparte manier van trainen, maar zal vast wel mogen. Anders doe je dat toch niet in het openbaar.
Ansie schreef:vicky schreef:Ik train ook weleens op dat deel van het strand en zie de combinatie regelmatig. Aparte manier van trainen, maar zal vast wel mogen. Anders doe je dat toch niet in het openbaar.
Dat is nu het punt, wie gaat er iets van zeggen als je het ziet gebeuren? En op grond waarvan moet je dan zeggen dat het niet mag. Je kan alleen je afschuw uitspreken, maar zij zijn zogenaamd degenen 'met verstand van zaken'. En dat geeft ze wellicht meteen het recht en zelfverzekerdheid om het gewoon in het openbaar te doen.
Wat een geforceerde mechanische taktgestoorde bewegingen, bah.
Nessah schreef:jeetje dat toch zo veel mensen dit kennen en er in Nederland dus veel meer gebruik van wordt gemaakt.. Bizar hoor, val van de ene in de andere verbazing. Heeft iemand ook een naam voor die hulpteugel? Maar mag dit op wedstrijd terrein dan ook met losrijden? Dus dat je alleen in de ring die dingen er afhaalt?
NathalietjeB schreef:maar opzet teugel word zoiezo in de drafsport gebruikt om zo t paard genoeg lucht binnen te laten krijgen en niet dat hij zich van voren op krult..dus wat dat te gaan ben ik niet tegen de opzet teugel..
nou ik heb echt nog nooit het in de schoenen trainen met ijslanders meegemaakt maar vind deze methode dan ook vreselijk om te zien zo op de foto's die de ts heeft geplaatst