moeilijk he! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
moeilijk he!
Teke eigen...

Nu lijkt het meer spier, mooier !
Bijzondere dag was dat!
Geloof idd dat ze het wel best vindt met mij als haar mens.
Ik had er wel vertrouwen in en durfde die gok wel te wagen. Ze is iets kleiner gebleven dan gedacht maar dat vind ik niet zo'n punt. Mijn droompaard. 

Soms wel veel poetswerk hoor. Ik was haar bijna nooit, want dan gaat ze demonstratief in de drek liggen. Soms is ze duo-penotti met de ene kant zwart en de andere kant schoon. Drie keer raden wat ze dan gedaan heeft. Maar verder niks te klagen hoor. 
Manen gaan er waarschijnlijk binnenkort wel af, ja. Hoort bij het ras en het is wel echt een polletje piekhaar aan het worden. Ze is idd wat afgevallen. Madame is eindelijk op dieet en dat is een hele verbetering moet ik zeggen. Ze wordt wel echt dik van de lucht, maar dat is natuurlijk niet raar als je bedenkt waar het ras vandaan komt. Het was wel even zoeken naar een aanvullend voer dat vooral vullend maar wat minder aan zou zetten.
dankjewel.
Waaaauw mooierd, wat is ze lekker vrolijk zeg
JoSav schreef:Bucha: oh wat leuk! Ik ben daar ook wel eens geweest. Het zijn inderdaad paarden met een heel speciaal karakter. Je moet ervan houden, want ze zijn niet voor iedereen. Ik wist als kind al dat ik een Teke wou hebben, geen "paard". Ik heb nog nooit zo'n meedenkend, lief en aanhankelijk paard gekend als mijn Teke. Maar je moet ze echt in hun waarde laten en heel eerlijk zijn. (En te slim af willen zijn is zinloos want dat lukt je 1 keer, maar daar word je wel creatief van).

3 Jaar als ondergrens is natuurlijk een creatie vanuit de cavalerie, maar dat weten veel mensen niet.
Dankjewel. Ik heb het idee dat ze momenteel best lekker in haar vel zit, idd.
Wat ziet ze er goed en vooral blij uit zeg! Ik heb ook zo'n laatbloeier die vaak (minstens) een dag er tussenin vrij heeft. Nou is hij nog wat ahm... zwaarder
dan Muzanna maar het geeft zulke blije jonge paarden, als je ze de rust geeft om zowel in hun lijf als in hun hoofd te groeien
Ik krijg dan echt ruzie op stal
Heerlijk he, die luxe om te durven zeggen doe maar rustig aan. Hahaha, echt? Denk dat het bij een tinker anders ook wel erg stoer kan staan, maar ja de schaar in zo'n mooie volle bos (zeker zo'n bos als Flynn heeft) krijg je denk ik idd meer commentaar op dan de schaar in dat zielige piekhaar van de mijne.
Daar heeft op stal zelfs niemand wat van gezegd, iig niet openlijk.
Hoe gaat het met Flynn en Jessie?
) aan de slag. Hij wordt in juli 7 en ik merk nu pas dat hij meer snapt en dat zijn lijf er nou ook klaar voor is. We hebben tegenwoordig zelfs springlessen
Jes wordt natuurlijk steeds een beetje ouder, maar blijft wel fit. Gezellig met Flynn 24/7 op het land, poedertje tegen de artrose en dan wordt ze minstens 40