Als ik niet uitgekozen wordt kom ik denk ik wel kijken. Ik ga van weekend even checken of ik alle data kan tot nu zag ik niks voor bij komen maar toch ff goed na kijken :-D. Fijn dat topic weer geopend is dat is toch leuker kletsen dan boktmarkt!
Loontje1984
Geplaatst: 02-07-14 09:25
Lijkt me super leuk! Jammer dat het zo ver weg is voor me (Eindhoven).
Oh dit lijkt mij zo leerzaam! Paardje is alleen nog maar 4 weken onder het zadel en dus nog erg groen. Als het pas later wordt gehouden praat ik natuurlijk anders!
Anders kom ik heel graag als toeschouwer want Geesteren is mooi dichtbij.
Ok daar gaan we dan. Zaterdag en zondag 19 en 20 juli van 10 uur tot 18 uur bij Stal Boon in Geesteren.
Voorlopige deelnemers: Jolien(onder voorbehoud of paard er klaar voor is) Basispaard/groen Liselot L2 Marinke L1 Chantal M/Z Anne L2 Loes recreatief
Reserve: Chantal Lisanne Bregje Kirsten
Ik stuur jullie ook allemaal een pb, graag voor vrijdag 11 juli aangeven of je kunt! De kosten worden in totaal €90.- per combinatie, incl bakhuur en lunch voor 2 dagen. Stalling is mogelijk, kosten €15.- per dag.
Graag hoor ik van jullie waar jullie aan willen werken zodat Bertie zich daar een beetje op kan voorbereiden.
Geef even aan of je komt kijken en of je mee wilt lunchen.
Ah Jammer net er buiten! Maar ik wil graag mee doen bij de tweede ronde mocht hij er komen! Iedereen die mee doet ik verwacht uitgebreid verslag hahaha! Misschien kom ik nog kijken maar durf ik nu nog niet te zeggen