Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Percy schreef:Eigenlijk is dit een topic waar ik me over verbaas. Feit dat hij hengst is, daar verschiet niemand van terwijl daar op bokt toch een keihard oordeel op volgt meestal. Een foto waarin de bijzet ogenschijnlijk wat strak staat is opeens wel een probleem. Een iemand zegt daar iets over en de rest volgt.
Zodra het paard nageeft hangt de bijzet los. Paard doet het hartstikke leuk gezien zijn ervaring.
Snap trouwens niet dat het naar rij itp is verplaatst want het is geen rij topic.

suikermeisje schreef:Het is rij itp omdat ze erop rijdt![]()
Bovenlijn houdt hij veel te strak, moet hij gaan loslaten en dat doet hij niet op teugels met veel druk. Een iets losser bijzetje lijkt misschien zinloos, maar leert hij wel dat hij kan en mag loslaten. Want op deze manier kom je jezelf snel genoeg tegen, maar als jullie toch alles beter weten en niks ter harte nemen, zet je onzin dan ook niet op bokt.
terpentijn schreef:Ook ik begrijp niet waarom het een probleem zou zijn dat het een hengst is.
Zo lang TS daar geschikte ruimte en onderkomen voor heeft of heeft gevonden, wat maakt het dan uit?
Geryon schreef:Hoop dat je wat met het advies van de bokkers doet, dan wordt dit vast een topper!
listiglistje schreef:Geryon schreef:Hoop dat je wat met het advies van de bokkers doet, dan wordt dit vast een topper!
Vast net zo'n topper, als de paarden van de bokkers die hier het beter weten advies geven![]()
![]()
echt bokt weer hoor.....ik heb de mijne ook wel vaker dan eens zo bijgezet, wil nog niet zeggen
dat een paard slecht getraind wordt, knap dat jullie dat allemaal kunnen zien van een paar foto's!
leuk paard ts! zie ze liever zo omhoog lopen onder het zadel, dan als een stofzuiger op de voorhand kachelen met een paar losse waslijnen, komt vast goed met je paard
MargreetW schreef:Wij trainen die van ons ook wel eens wat meer bijgezet hoor. Het gaat meer om de leeftijd en de ervaring van dit paard specifiek en dan lijkt het me echt niet verstandig.
Maar goed zoveel mensen zoveel meningen, toch? Als je foto's plaats kun je zowel positief als negatief commentaar verwachten.