waw! de voor en na foto, zooooo een verschil, je herkent hem bijna niet meer en hij staat echt goed in zijn vel! blij dat jullie die kans hebben gekregen en dat het goed gaat, dat komt dik in orde met jullie 2! foto's door nyckle zie ik natuurlijk wel altijd graag ^^
DKayleigh
Geplaatst: 19-06-14 19:51
Machtig! Wat een plaatje! Heel veel succes!! Daar mag je fier op zijn se!
Cath
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-14 08:55
@Sandra: Thanks Ze hebben zeker goed werk geleverd! Trainingsweek is echt aan te raden, ben er toen ontzettend van vooruit gegaan. @Romy1234: Dankjewel!! Ik weet zeker dat je geen spijt krijgt.
Zo ontzettend fijn Cath, dat je Neron weer kan rijden. Kan me heel goed voorstellen, dat je ongelofelijk blij bent Prachtige foto's weer door een super fotograaf!
Prinslover
Geplaatst: 20-06-14 17:25
wat een verandering!! Nu vond ik hem altijd al knap, maar hij ziet er nu beter uit dan ooit! Echt fijn dat de training zo geholpen heeft en jullie nu weer kunnen gaan genieten! Het is je gegund.
irishuntink
Geplaatst: 20-06-14 17:28
Wow wat is hij veranderd hij ziet er super gaaf uit ook die foto's zijn zo gaaf wauw
Wat een leuke reacties, bedankt!! En wat super leuk dat we in uitgelicht staan.
@Netje: Bit zit naar mijn idee goed hij is ietsje ruim. Had het wel nog na laten kijken maar deze maat heeft hij wel nodig. Een maat kleiner was weer te klein.