Joolien schreef:Helden, echt helden jij en je vader!
Hihi dankjewel voor je enorm lieve reactie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gewoon een suggestie hoor.

.
Mooblie schreef:Wauw! Het is inderdaad een janktopic geworden
Mijn complimenten voor zowel Mirre, jouw, als jouw vader. Wat een geweldig team zijn jullie drieën! Ik vind het heel erg knap dat jullie alle 3 voor elkaar zijn blijven vechten, dat is echt iets waar je trots op mag zijn!![]()
Zondag is het vaderdag, ik denk dat jouw vader geen mooier cadeau kan wensen dan jullie 2 zo te zien! Wat zal hij trots zijn op zijn dochter die zoveel moed heeft laten zien in de moeilijke tijd met Mirre.

de knuffels zal ik doorgeven!! En superlief dat je ook heb getemt! [***] schreef:xxsalinaxx schreef:@[***], ook jij bedankt voor je lieve reactie! de knuffels zal ik doorgeven!! En superlief dat je ook heb getemt!
En dat ík getemd heb, betekent dat ik jullie echt heel bijzonder vind, want dit is de eerste keer en hoogstwaarschijnlijk ook de laatste keer dat ik tem.
supersuper lief! Dankjewel!!! [***] schreef:xxsalinaxx schreef:@[***], ook jij bedankt voor je lieve reactie! de knuffels zal ik doorgeven!! En superlief dat je ook heb getemt!
En dat ík getemd heb, betekent dat ik jullie echt heel bijzonder vind, want dit is de eerste keer en hoogstwaarschijnlijk ook de laatste keer dat ik tem.

Hopelijk kunnen jullie nog lang van elkaar genieten
) _KiMbErLeY_ schreef:OVERAL KIPPENVEL!!!!
Echt geweldig!!! Had ik ECHT niet verwacht toen ik je topic binnen kwam!! Maar zo gehoopt voor jullie!!
Het plezier straalt er bij mirre echt van af!!echt GEWELDIG!!!
Wat SUPER dat jullie hebben doorgezet, echt waar!!![]()
![]()
Kruimeltje86 schreef:Wow Salina! Wat heb ik een bewondering en respect voor jouw en je paardje!! Ik heb zojuist alles doorgelezen en een aantal tranen gelaten!![]()
Ik weet zeker dat jouw kracht en liefde Mirre erdoorheen hebben gesleeptHopelijk kunnen jullie nog lang van elkaar genieten
![]()
Oh ja, ik heb ook getemd (het is mijn eerste x dus moest zelfs nog even uitzoeken hoe het moest)
xxsalinaxx schreef:Woow dan heb je best heel veel gelezen!!
Bedankt voor je lieve reactie en compliment!
En lief dat je hebt getemd! En ookal speciaal, want wij zijn de eerste die je getemd heb hihi!
ik zat zo met spanning te lezen, dat voor ik het wist al helemaal bij was. Nu kan ik jullie gewoon blijven volgen
Kruimeltje86 schreef:xxsalinaxx schreef:Woow dan heb je best heel veel gelezen!!
Bedankt voor je lieve reactie en compliment!
En lief dat je hebt getemd! En ookal speciaal, want wij zijn de eerste die je getemd heb hihi!
Het voelde niet als veelik zat zo met spanning te lezen, dat voor ik het wist al helemaal bij was. Nu kan ik jullie gewoon blijven volgen
![]()
Een speciaal verhaal verdient het om getemd te worden. Ik hoop dat nog meer mensen dan kunnen lezen hoe sterk een band tussen mens en paard kan zijn!