Aaaah dank je allemaal! Ja ik weet zeker dat we ons alle drie lekker vrij en blij voelde! James was lekker vrolijk, hond en ik ook! (Hond is trouwens altijd blij haha). Een mini film 'Lien en James the movie' haha
Oooooh fantastisch!!! Ben helemaal jaloers! Heerlijk! Ook geweldig hoe je hond mee rent!
Evelyne
Geplaatst: 14-06-14 22:00
Heerlijke foto's! Ik vind het zo ontzettend knap dat je altijd zonder zadel rijd en gewoon altijd blijft zitten
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-14 22:19
Aww dank je! Door het gewoon vaak te doen heb ik op James een hele vaste zit ontwikkeld. We zijn dan echt op elkaar ingesteld. En natuurlijk lig ik er ook wel eens naast
Vandaag nog in een jurk, zonder zadel over een oxer van een meter gesprongen. Was verkleed op de manege en deed een act op muziek van 'pirates of the carribbian'. Dus piraten jurk aan en gaan!
wat een geweldig paardje heb je en wat lijkt het me geweldig om zo te kunnen rijden en dan met die hond erbij. die muziek in het filmpje maakt het helemaal af echt wauw
Dank je voor de leuke reacties. Doet me toch goed beseffen dat James en ik super goed bij elkaar passen en dat ik het maar getroffen heb met die gekke Maflinger
Ik kan alleen maar hiervan dromen om ooit net als jij zo stoer met je haflinger overal heen te gaan. Petje af voor t zonder zadel rijden! Erg leuk filmpje heerlijk genieten. en wat een brave hond
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-14 21:50
Dankje Ik had het in het begin dat ik James had ook niet kunnen dromen. Dit is gewoon een kwestie van heel veel doen! Ik ben in mijn leven nog nooit zo vaak van een paard afgevallen dan van James. En dat was puur in het begin om elkaar te leren kennen. Grenzen zoeken, vertrouwen winnen. En dat gaat met vallen en opstaan. Letterlijk Maar daardoor hebben we zo ontzettend veel ervaring opgedaan met zijn tweetjes. En dat werpt nu zijn vruchten af. Bijvoorbeeld het zwemmen, hij kende dat helemaal niet. De eerste keer was hij met geen stok in de buurt van het water te krijgen. We zijn het gewoon stapje voor stapje blijven proberen. En nu geniet hij heerlijk van het water. Hij gaat er maar al te graag in en je hoort hem gewoon genieten!!