Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leonie87 schreef:Haha Suzanne, ik denk dat de fokker een slokje op had want je schrijft het echt zo. Ik vond het ook heel raar en heb er lang aan moeten wennen. 3 jaar verder zie ik het niet meer eigenlijk.
Ja Anouk, hij had wat tijd nodig maar hij begint nu echt paard te worden! Maaruh, moet jij niet aan het genieten zijn op huwelijksreis?!
leonie87 schreef:Ja laurier, dat klopt! Ken je hem? Ik heb hem al vanaf 2 jaar maar van daarvoor heb ik eigenlijk geen foto's van de fokker gekregen.
jenny. Ik kan er echt prima aankomen. Het probleem is, hij behoud zijn tempo tijd heel netjes, op 1x been is hij weg, maar van zichzelf stuwt hij. Dus ik moet mijn been er idd meer bij blijven houden om de activiteit te waarborgen.
en ook in het terug rijden houd ik soms te veel af. Hij geeft het gevoel dat jij niets hoeft te doen omdat ie lekker voorwaarts is.
leonie87 schreef:Ja laurier, dat klopt! Ken je hem? Ik heb hem al vanaf 2 jaar maar van daarvoor heb ik eigenlijk geen foto's van de fokker gekregen.
jenny. Ik kan er echt prima aankomen. Het probleem is, hij behoud zijn tempo tijd heel netjes, op 1x been is hij weg, maar van zichzelf stuwt hij. Dus ik moet mijn been er idd meer bij blijven houden om de activiteit te waarborgen.
en ook in het terug rijden houd ik soms te veel af. Hij geeft het gevoel dat jij niets hoeft te doen omdat ie lekker voorwaarts is.
leonie87 schreef:Heb je veulenfotos?! Ik ben zo benieuwd hoe hij als guppie was!
Die man heeft zoveeeeel paarden, echt niet normaal.
Hoe was ie als veulen? Oeeeeleuk joh!
Ken je dan ook Emiel? Kleine schimmel hengst, zelfde jaar als Empaier, ze zijn samen naar de wei gegaan en hebben samen gestaan ook na de koop (ze zijn samen gekocht).
Het is echt een schat van een dier en hij komt niks te kort hoor. Hij heeft meer potentie dan ik er uit kan rijden, maar of dat nou bezwaarlijk is weet ik zo net nog niet.