Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ingrid_92 schreef:Kan er niets aan doen, maar ik blijf Polo geen leuke sport vinden, gaat er meestal niet al te vriendelijk aan toe voor de paarden.
fourseasons schreef:Ingrid_92 schreef:Kan er niets aan doen, maar ik blijf Polo geen leuke sport vinden, gaat er meestal niet al te vriendelijk aan toe voor de paarden.
Want dressuur met die prikkende sporen en springen met die landingen is wel super vriendelijk? Om nog maar niet te beginnen over het bit dit o zo zielig is natuurlijk.
fourseasons schreef:Ingrid_92 schreef:Kan er niets aan doen, maar ik blijf Polo geen leuke sport vinden, gaat er meestal niet al te vriendelijk aan toe voor de paarden.
Want dressuur met die prikkende sporen en springen met die landingen is wel super vriendelijk? Om nog maar niet te beginnen over het bit dit o zo zielig is natuurlijk.
Vind het echt gave actie foto's zeg! Zou me wel gaaf lijken om het een keer te proberen alleen denk ik dat je hier bij heel anders moet kunnen zitten dan andere disciplines. Eerst maken ze heel veel snelheid en dan stoppen ze ineens of maken ze een scherpe bocht, of is dat alleen in mijn fantasie?
Toydoll schreef:Mooie fotos geworden!
Ik vind persoonlijk polo sport ook niet echt dier vriendelijk. Ik heb dan vaak geholpen in frankrijk maar die lui daar gaven weinig om hun ponys hoor. Het waren gewoon 'hockeysticks'. Scherpe bitten erin die bij de meeste helemaal niet nodig waren maar gewoon, omdat het kon. Dieren die constant worden omgerukt, paniek soms in hun ogen omdat ze zich amper staande houden en dan weer vol de sporen er in krijgen. Snel gaat het wel ja, maar sommige teams kunnen nog wel wat aan diervriendelijkheid werken *-)