Super lief dat je dit voor Maarten had geregeld!! Ik vond het heel gezellig en leuk om te doen, en ik kom graag nog eens langs voor rijfotos en betere losgooifotos!
Hannemarie, vind ik ook, al eerder een fotoshoot meegemaakt, maar die van Kailey vind ik de allermooiste.
Amandananana: We hebben elkaar voor het eerst op de manege gezien, mijn paard stond daar en hij had daar kort les. We hebben elkaar een paar keer gegroet daar, maar verder geen contact, aangezien hij al snel overstapte naar een andere manege. Een hele tijd later reageerde hij in een topic van mij en zijn we aan de praat gekomen via pb, toen is alles echt verder gegaan.
Kailey, helemaal super!! [naam] vind het ook geweldig.
Turbie: Namens [naam], bedankt!! (hij leest alle reacties samen met mij)
Is er niet stiekem een fotograaf die in Frankrijk is van de zomer en foto's wil maken van het paard van mijn man. Dat zou hij vast gaaf vinden. Ik trouwens ook. Echt een super idee!
Ja dan maken we er weer een gezellig dagje van! En dan hoeven we niet te zoeken.
Suikerspinda
Geplaatst: 02-06-14 19:09
Wat ontzettend lief dit! Zo te zien heeft er heel wat voorbereiding in gezeten, en het resultaat is er ook naar Ik ken jullie niet persoonlijk maar wat ik zo mee krijg via bokt vind ik jullie wel heel leuk samen