haha russel dat is zeker zo. Maar vergeet niet, je laat ook wel dingen achter he! Niet dat het niet de moeite is
Ja dat is een weimaraner 100%
Het klussen is niet te overzien haha. Maar ik maak lijstjes vandaag dit en morgen dat en zo kom je stukje bij beetje vooruit. De eerste week heb ik denk ik alleen maar verdwaasd rondgelopen en gedacht ik moet dit doen en dat en dat en dat en dat en en en eeeeeee En toen werd ik gek haha en gebeurde er niks. Dus ik heb er een beetje structuur in gebracht en zo kom ik beetje bij beetje vooruit
Haha jo dat was ook echt een momentje voor mezelf dat ik dacht, wauw! Hier woon ik
rocymax
Geplaatst: 24-05-14 20:42
Gaaf hoor Leonie Prachtige omgeving idd, heel mooi Hoeveel paarden heb je? Wat ik nog mis is een foto vn je huis, ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor Het is een mooi topic geworden, oja , en erg dapper van je hoor, om er gewoon alleen naar toe te gaan.
Pandora2
Geplaatst: 24-05-14 21:03
Ik zag die titel en ik dacht...dat topic in geen geval lezen...echt niet...niet doen....gewoon overslagen... Maar het was sterker dan mezelf
Ik droom nog maar 7 jaar, Leonie...k heb dus nog 5 jaar de tijd Heel knap van je dat je je droom in je ééntje realiseert! Prachtige omgeving en heeeele mooie foto's ! En een knap barokje heb je daar lopen zag ik in je profiel...
En zoals Rocymax al zei...is er beeldmateriaal van je huisje ? Heb je het huis via immo gekocht ? Goh...lijkt wel het vragenuurtje hier... Sorry...
xPearl
Geplaatst: 24-05-14 21:12
O waaauw! Wat een gave plek! Veel plezier en succes daar
timokyana
wat ontzettend gaaf, en wat een mooie omgeving, snap dat je de stap heb genomen hoor maar je zit daar helemaal in uppie met je paarden en hond?
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 21:42
Haha Pandora, Waarom wachten? Het leven ligt waar je dromen je heen sturen! Ik vond mezelf alleen nog wat te jong . NU was ik het wachten op andere beu en heb het lot in eigen handen genomen.
rocymax, 2 paarden voorlopig. Als hier alles meer op orde is, moet ik gaan kijken voor een uitbreiding uiteraard.
@ lante, gewoon even je mail opnieuw sturen. Hij gooit er soms mensen uit en ik weet niet waarom. Pb staat open
Esmeralda je vergeet mijn katten . Maar ja, praktisch gezien ben ik geheel alleen vertrokken. Ik zoek uiteindelijk wel iemand met wie ik kan gaan samenwerken, want dit is niet iets wat je in je eentje kan runnen.
Zertab ik wil iig regelmatig wat fotos laten zien van de omgeving zodat iedereen mee kan genieten . Ik weet niet of er behoefte is aan de hele verbouwing en papieren rompslomp
Bedankt voor alle leuke reacties . Fijn dat iedereen er ook zo van kan genieten
Mijn huis"je": Hier moeten dus straks ook de gasten kunnen verblijven dus vandaar is het wat aan de grote kant haha. De foto is een hele tijd terug genomen, inmiddels ziet het er wat meer uit alsof er iemand woont haha.
Er is ook een klein huisje op het terrein dat binnenkort grondig verbouwd gaat worden. Hier kunnen gasten helemaal op zichzelf verblijven. Verder moet de garage compleet vernieuwd worden (nieuwe tussenvloer en nieuw dak) en dan kan dat als mega slaapzaal of als loft omgebouwd gaan worden . Genoeg mogelijkheden. Alleen "even" het werk verzetten
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 24-05-14 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Tjeeeeee, mag ik straks met de caravan bij je komen staan? Wat gaaf!!!
timokyana
Geplaatst: 24-05-14 21:55
Je zoekt een partner Wauw, het ziet er prachtig uit en klinkt als een droom, zo ook mijn droom haha. Paarden zijn er al,nu ooit nog een mooie locatie in frankrijk en de ballen hebben Ik ga je zeker volgen! heb je ergens een linkje van je blog?
ThreeFingers
Geplaatst: 24-05-14 21:56
Super leuk en avontuurlijk verslag!
Pandora2
Geplaatst: 24-05-14 21:56
Wat een prachtig huis ! Dat heeft inderdaad heel veel mogelijkheden ! En dus ook een '' beetje '' werk... Mag ik in dat kleine huisje op het terrein komen wonen ? Hoef je daar al geen werk en tijd in te steken..doe ik zelf wel ....
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-14 22:00
Haha wanneer kom je Timokyana?
Dat kan nu al Sylvia! Het huis is nog niet op orde, maar daar merk jij met een caravan niks van natuurlijk.
Haha ja hoor pandora. Al het gerief ligt al klaar dus je kan gelijk beginnen . Ik zal morgen wel even een foto maken van je nieuwe huis haha. Maar idd een hele boel beetjes werk.
timokyana
Geplaatst: 24-05-14 22:16
Gisteren
Ik neem aan dat je vooral ook op financieel vlak een partner zoekt, helaas niet gezegend met een geldboompje! Vind je wel ontzettend stoer hoor!