Twee Arabische vriendjes herenigd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-14 18:53

Voor mezelf was dit niet de beste keuze, financieel heeft het er wel ingehakt (niet alleen de paarden, ook de crematie van Falco en zo verder), maar gelukkig heb ik een heel lieve vriend die wel wat geholpen heeft :D Ik ben niet iemand die al het geld uitgeeft om dan niets meer over te hebben voor noodgevallen, dus dat risico wou ik niet alleen nemen.

Ja, in het belang van Adje in de eerste plaats. Genoeg mensen die zeiden dat ik hem alleen moest zetten, maar met een jaarlinghengst krijg je gewoon een draak. En om nog met paarden van buitenaf te proberen, daar had ik geen zin meer in. De vriendin van het paard dat eerst erbij kwam, was daar heel gemakkelijk in, maar het kan ook heel fout aflopen met veel ergernis en miserie. Daar had ik geen zin in. Ik ben emotioneel wel ietwat gesloopt. Nu kan ik eindelijk een beetje bekomen, omdat ik weet dat de dieren ook ok zijn nu.

Wegdoen normaal niet, tenzij voor training :+ Hier komen normaal gezien alle dieren om te blijven. Ben er nu al gehecht aan :+

YMJArabians

Re: Twee Arabische vriendjes herenigd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 05:40

Wat een leuk duo! Veel geluk met beide heren :D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 05:55

Wat een mazzelaar ben jij met twee van die lekkertjes in je weiland. Ze zien er erg ondeugend uit dus denk dat je nog wel gaat lachen de komende jaren. Op een leuke manier dan hè.

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 09:42

wat een mooie hengstjes.
ik had de link eerder gemist, en alleen in het andere topic gelezen.
Wat fijn dat je ze samen hebt :)

tja we kunnen soms wel denken dat we een paard zo bij een ander kunnen zetten, maar soms werkt het niet zoals we willen. ik vind dit een knappe en mooie keuze.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 09:44

Bedankt :-) Gelukkig staan mijn moeder en vriend hier zo achter waardoor ik deze keuze kon maken :-)