Aimee schreef:Ik ben heerlijk met paard naar het strand geweest gisteren, Sandra
Oh, dat lijkt me zo gaaf! Je had er in ieder geval goed weer bij

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
vencedor schreef:Intressant! Werden zadels ook op eigen paard gelegd? En zijn er bijzondere conclusies uit voort gekomen? (Nieuwsgierig). Denk wel dat er nog een factor mee speelt, een paard in beweging en mening van paard zelf. Tweemaal mee gemaakt met twee paarden, een zadel lag volgens drukmeter perfect. Paard moest er niks van hebben. En afgelopen keer een maatzadel, aangemeten op paard, volgens zadelmaker prima. Maar paard wilde echt niet er onder lopen.( zadel retour dus)
pmarena schreef:En wat was de conclusie uiteindelijk bij dit paard, is de eigenaresse blij naar huis gegaan met de goedkeuring van haar zadel? Dat zou natuurlijk wel heel leuk zijn
Het is ook wel een mooi model paard voor zo'n dag
Als je naast zo'n sporttype nog een kort wijnvat van een koudbloedje hebt is het ook wel leuk om de enorme verschillen te laten zien
darkadia schreef:@Aimee, las op de site dat jullie geen zadelmaker werk doen, vroeg me wel af of jullie zelf een bepaalde opleiding voor het zadelpassen hebben gedaan?
pmarena schreef:Ik denk dat je gaandeweg ook wel meer aanmeldingen gaat krijgen, en wellicht dan meerdere mensen / paarden op 1 stal waardoor je er echt een super interessante dag van kan maken
Er is toch dermate veel zadelsores waarvan een heel groot deel voorkomen had kunnen worden als degene die elke keer op het zadel gaat zitten, wat meer kennis er van had en wat bewuster de boel in de gaten zou houden