Oortjes topic in het mooie Frankrijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lizy29

Re: Oortjes topic in het mooie Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 21:32

Ik ga gewoon buiten zitten terwijl ik de foto's kijk. Hier hebben we min of meer dezelfde vogeltjes

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 21:35

Mazzelaar :D
Maar is wel een idee inderdaad, ga het morgen proberen :j

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 21:39

Ik zie zo groen als de prachtige omgeving op je foto's :o ......... van jaloezie wel te verstaan :D

Wat kun je prachtig rijden daar. En heb genoten van de oortjes hoor _/-\o_

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 21:44

Prachtige foto's! <3

Peetstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 21:52

Dank Pien voor je mooie fotoverslag, roept mooie memory's op bij mij en meekijkende dochter.
Klikker de klak, klik, klak doen de hoefjes van Hercu onder ons :P

Herken watergeul pad en dorpje nog hoor.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 08:41

Wat leuk al jullie reacties. Alvast hartstikke bedankt!
Vandaag hebben we weer een druk dagje, maar vanavond ga ik jullie allemaal antwoord en wellicht nog paar fotootjes geven. Nu even onze paardenvriendjes hun eten geven.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 19:01

Dreamy vandaag is het super weer dus morgen ga ik meer foto’s uploaden en plaatsen. Ga nog even na een leuke drukke dag buiten zitten. Bedankt Dreamy voor je leuke commentaar.

russel mooi verwoord Russel, oud ademende natuur. Die zal ik onthouden.

Goof klopt dat hier zeer fijn is om te wonen. We genieten er elke dag van. Zeker zoals vandaag dat het zo fantastisch weer is.

nardxash nogmaals dank je wel

Iloveiswan nee, ik ken het niet, maar heb het gegoogled en het ligt tegen Limousin aan. Ik ken wel Clermond Ferrant, de hoofdstad en weet dat het een prachtig gebied is. Ben benieuwd om te horen hoe je vakantie was en ik merk dat ik er vanuit ga dat je gaat paardrijden, klopt dat?

avaluna bedankt Avaluna. Tja manen zat hé met zo’n fraaie barokke merens. Was ooit eerste premie en ben dus heel trots op onze mooie stoere vent.

rhijnauwen dat is een groot compliment dat je me geeft en inderdaad het is prachtig hier en fantastisch rijden. Merci beaucoup!

Pandora2 ja vind al die dorpjes en oude hoefjes ook zo gaaf Pandora en geniet er zo van. Soms moet ik me in de armen knijpen van woon ik hier echt? Ik zal morgen eens zoeken maar volgens mij heb ik nog wat mooie oude huizen en boerderijen foto’s.

rocymax hahaha nog 82 foto’s spammen zullen we maar niet doen, want dan krijg ik ruzie met de mods van BOKT.

blensink wat ben je toch een schat Brenda met je mooie en lieve commentaar. Zoals jij het schrijft zo beleef ik het. Enne vandaag foto’s bekeken met vogel geluid?

lizy29 de vogeltjes bij ons fluiten iets beter als bij jullie want wij zorgen goed voor ze in de winter Lizy… hahaha

Mirranda bedankt Miranda. Ik zie jouw groene oortjes al staan…hahaha

appelsappie bedankt. Morgen plaats nog een paar foto's

Peetstap leuk Peet dat je wat herkent, klopt zeer zeker. Groeten aan je paarden meisje en bisous (= XXXX) voor jullie allen.

Bonne soiree a tous (goede avond allemaal)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:02

Wat een leuke foto's ! Word er helemaal vrolijk van.
Prachtige omgeving om lekker te rijden zeg :j

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:09

Mooie foto's!
Dit doet mij denken aan mijn drie paardrijvakanties in Blond en omstreken in de Limousin! Zo prachtig en genieten!
In juli weer terug naar de zelfde mensen, nu alleen ander gebied! Kan niet wachten als ik deze foto's zie!
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 18-05-14 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:23

Ja klop ga er stage lopen op een haflinger stoeterij ;)

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:37

pien_2010 schreef:
Pandora2 ja vind al die dorpjes en oude hoefjes ook zo gaaf Pandora en geniet er zo van. Soms moet ik me in de armen knijpen van woon ik hier echt? Ik zal morgen eens zoeken maar volgens mij heb ik nog wat mooie oude huizen en boerderijen foto’s.

:= := Un grand merci, Pien ! :D
Kan ik mij nog lekker zitten vergapen aan die mooie foto's van jou !

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:44

Ja Pien hahaha vandaag ben ik in het zonnetje gaan zitten, drie keer mijn laptop gedraaid -:(- (want ik kon de fotos niet meer zien )_O- _O- ) en wat heb ik weggedroomd bij het kijken naar die prachtige oortjes fotos met verschrikkelijk mooie natuur en natuurlijk niet te vergeten de vogels op de achtergrond. :z
Iru begon te hinniken hahaha was etentijd
maar dat maakte het plaatje helemaal compleet := .
Heerlijk <3 <3 <3 heb ervan genoten, Lissete bedankt voor tip en Pien bedankt voor de mooie foto´s!! +:)+

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:14

Wederom erg mooie foto's pien! Ben echt jaloers op jullie woonplek! Wat ontzettend gaaf om daar te mogen wonen en rond te rijden!
Toevallig ook stallingsmogelijkheden? Dat zou ik best wel zien zitten om met schimp jullie kant op te komen.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 00:16

Gaaf zeg!! Lijkt heel erg op de omgeving van waar mijn ouders een huisje hebben. Bedoeling is dat ik daar nog een keer ga rijden met de paarden van de buren. Als ik dit zo zie krijg ik daar helemaal zin in :D.

Hanneke_68

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:01

Heerlijk!! Woon zelf in een prachtig land maar als ik deze foto's zie trekt mijn hart toch wel weer een beetje van heimwee naar La douce France!! Geniet ze!!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:03

Ik vind oortjes topic altijd leuk en mooi! Wat een prachtige omgeving! Super foto's. *\o/*

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:11

*jaloers*

Mooie sfeerfoto's van een prachtige omgeving, ik wil zo met je ruilen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:57

O Pien, de oude boerderij en huizen foto's daar ben ik zo gek op...plaats je die ook?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 08:17

Harstikke bedankt iedereen weer. later reageer ik uitgebreid op jullie. Ik ben nog wat foto's op aan het laden om toe te voegen.
Totaal niet verwacht maar ik sta bij UITGELICHT en dat vind ik wel heel erg gaaf!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 19-05-14 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:18

8-) +:)+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 08:26

Nu ik bij uitgelicht sta doe ik alvast nog wat laatste foto's toevoegen en vanavond reageer ik uitgebreid op iedereen die een reactie heeft achter gelaten. Het is hier namelijk erg warm en ik ga eerst twee paarden rijden.

Ik vind het zo leuk, alvast bedankt allemaal voor het kijken en reageren. had totaal niet verwacht dat dit topic zo in de smaak zou vallen.

Voor de liefhebbers van oude rustige landschappen

Afbeelding

Afbeelding

En nog al wat liefhebbers vallen op de oude huizen en boerderijen hé Russel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 19-05-14 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:32

Wauw, prachtig!! Ik krijg zo weer heimwee naar Frankrijk terug, moet fantastisch zijn om daar te wonen! :)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:46

Heerlijke foto's! Echt prachtig. Frankrijk is zo leuk om in te rijden he, heb er ook alleen maar goede herinneringen aan van toen wij er op vakantie gingen.
Veel plezier daar, met je mooie paardjes!

_xHaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:47

Wat is het daar mooi!! <3

Ik hou ook echt van Frankrijk, alles is daar zo mooi!

Mag ik vragen waarom je naar Frankrijk ben verhuist? Ben erg benieuwd hoe dat in zijn werk gaat, in de toekomst vertrek ik ook graag naar Frankrijk :).

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 09:23

Och, wat mooi.... Zucht... Ik ben altijd al graag in Frankrijk geweest en als ik deze foto's zie zou ik zo graag weer terug willen! Die oude nostalgische kleine dorpjes zijn echt geweldig.
Wat woon je daar geweldig, Pien!