Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blondies schreef:Volgens mij valt het zadel op zich wel mee maar het lijkt wel alsof je zelf een beetje te groot bent voor het zadel. Je rijdt nu met al vrij lange beugels en je komt al bijna voor met je knie er voorbij en met je billen zit je helemaal achterin. Dus of je zit niet ontspannen genoeg en moet meer in het zadel 'zakken' of het zadel past gewoon niet goed bij jou... Zit je er wel lekker op? Wel een super mooie pony en je rijdt ook niet slecht hoor!
CK88 schreef:Super leuk beestje, wat een goed achterbeen heeft ie! Voor het oog is het mooier dat je wat kilo's kwijt bent om er mooi op te passen. (niet dat je te zwaar bent, maar gewoon voor het complete plaatje) In het topic van het andere meisje is de combi wat mooier.
Maar leuk beestje en ook fijn dat je er zoveel plezier aan beleeft!
Christeltjuh schreef:Jullie zijn een hele leuk combinatie! Het ziet er ook goed uit hoe je haar rijd en een groot verschil met die foto die eerder is gemaakt. Een dingetje als je dan toch zo graag met gympies rijd omdat het niet anders kan dan zou ik je beugels een gaatje korter doen, nu val je een beetje naar voren.
Anneloes___M schreef:Dankjewel voor alle leuke reacties
Rije schreef:Wat een ontzettend leuk dier!!
Maar trek alsjeblieft fatsoenlijk schoeisel aan, doodeng met die gympies. Tijdens je les heb je wel gewoon laarzen/chaps aan zie ik
Ja, ik rijd ook het liefst met mijn petrie's aan, maar donderdag was ik op de fiets en dan heb ik niet de mogelijkheid om deze mee te nemenEn mijn kast is zo vol dat het daar niet meer bij past
Nies_ schreef:Anneloes___M schreef:Ja, ik rijd ook het liefst met mijn petrie's aan, maar donderdag was ik op de fiets en dan heb ik niet de mogelijkheid om deze mee te nemenEn mijn kast is zo vol dat het daar niet meer bij past
Dan heb ik wel een topic voor je! Koop een laarzentas van Horze. Die zijn niet zo lomp groot en met schouderband, dus makkelijk mee te nemen.
Knappe pony is het!