Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), dan houd je ze ook automatisch veel netter voor je omdat je echt moet focussen op wat je er mee doet.
Op iedere foto heb je een terugwerkende hand, je hebt je handen vaststaan voor je schoot. Ik weet natuurlijk niet hoe hij aanvoelt in de hand en de foto's zijn ook zeker moment opnamen, maar ik zou toch streven naar even weerstand geven zodat hij zakt en dan direct weer hand openen en ontspannen. Dat laatste zie ik nergens terug. (Geen verwijt hoor, gewoon een constatering)
nu na mijn lessen gaat het alweer een stuk beter en hoop snel weer nieuwe foto's te kunnen plaatsen!
Maar ik vind dat je m' behoorlijk netjes voor mekaar hebt!
Zij krijgt het zelfs nog voor mekaar om gewicht in de teugels te leggen als ik ze bijna bij de gesp vast heb, en weet zelf dus ook hoe moeilijk het kan zijn om dan de eerste te zijn om los te laten. Bij haar helpt het dat vooral goed om haar flink naar voren te rijden (let daarbij vooral goed er op dat je je hand opent!), en ook veel figuren en snelle wendingen. Daarvoor moet ze haar aandacht verschuiven en gaat ze meteen wat meer zichzelf dragen inplaats van dat ik dat voor haar moet doen