Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:Hij is gaaf Amber! Ik hoop voor je dat het een leuk en goedlopend project wordt.
Ik kom het vanmiddag in het echt bewonderen.
Milo2012 schreef:Wat heeft ie een onwijs lekker loopie! Ben benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen!!
pien_2010 schreef:Milo2012 schreef:Wat heeft ie een onwijs lekker loopie! Ben benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen!!
Blijf je ons op de hoogte houden, want dan blijf ik het volgen. Ik vind het een mooi beest met geweldige uitstraling waarvan hoop dat hij dat houdt en dat zegt iemand die 0,0 met fjorden heeft.
Tsjerk schreef:Woow wat kan die lopen zeg! En even iets grappigs; die foto waar je met hem loopt, daar lijkt ie ook echt op je haha. De kleuren van je broek zijn net de kleuren van je pony z'n billen. Dus ik zeg, jullie passen bij elkaar!! Perfect koppel! (Hopelijk heb ik je nu niet beledigd)
Niwla schreef:Gaaf dier weer Amber! Nogmaals gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie er uit komen samen! Maar als jij er niets mee kan, dan kan niemand het denk ik. Als ik ooit weer een fjord koop dan sleep ik jou mee om 'm uit te zoeken oke?